Lidt blandet småting:) (hæklet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.252 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

MomInTheMaking

Lidt småting fra de sidste par uger. Er igang med en buksedragt, en kjole, en sofapude og en stor slange som skal fungere lidt som sengerand. Men når de større projekter bliver kedelige laver jeg lige en overspringshandling og hækler noget der tager lidt mindre tid.

Postkort med en sød kant.

En hæklet cupcake til Penny's værelse.

En Bold med bjælde i.

og så en omgang blomster der skal syes på barnevognen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mother-love

Hold da op hvor er det bare nogle flotte og søde ting. Er vild med de blomster der skal på barnevognen. Jeg ville ønske jeg kunne hækle. Var gået igang men har piskesmæld og min nakke kan ikke holde til det. Så min mor hækler på livet løs for mig

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Du er så sej! Elsker bolden!

Og jeg glæææææder mig helt vildt til at se buksedragten. Var det også en du lavede af fri fantasi?

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er du dygtig!! Er helt vild med blomsterne!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

lhn89

Hvor er det dog fint! Er det nogle opskrifter du følger? - i så fald, hvor finder du dem? 

Anmeld

11. juni 2012

MomInTheMaking

michelledam skriver:

Hold da op hvor er det bare nogle flotte og søde ting. Er vild med de blomster der skal på barnevognen. Jeg ville ønske jeg kunne hækle. Var gået igang men har piskesmæld og min nakke kan ikke holde til det. Så min mor hækler på livet løs for mig

Mange tak.

øv bøv.. men det er da super at der er andre der vil hækle for dig.

Anmeld

11. juni 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Du er så sej! Elsker bolden!

Og jeg glæææææder mig helt vildt til at se buksedragten. Var det også en du lavede af fri fantasi?

hehe tak. Så lige din flodhest, han er bare totalt sød, er det opskrift eller hoved?

Der går vidst noget tid med den buksedragt, for jeg kan ikke rigtig beslutte mig for hvordan og hvorledes med detaljerne + at jeg lige har prøvet den på hende nu her og det ser ud til hun først kan passe den til vinter. Men skidt med det. hehe.

og ja, det er bare efter hovedet, jeg laver faktisk slet ikke ting efter opskrift mere (efter jeg skulle lave bolden heroppe, og alt bare gik galt selv om den jo skulle være noget af det nemmeste. xD)

Synes faktisk det er nemmere efter eget hoved.

Anmeld

11. juni 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ej hvor er du dygtig!! Er helt vild med blomsterne!! Vh stine

mange tak.. jah, jeg arbejder lidt på at der skal være en masse forskellige, men det kan faktisk godt være lidt svært, hehe.. altså at finde på blomster man kan lave.

Anmeld

11. juni 2012

MomInTheMaking

lhn89 skriver:

Hvor er det dog fint! Er det nogle opskrifter du følger? - i så fald, hvor finder du dem? 

Mange tak. Jeg følger faktisk ikke opskrifter mere, kun lige hvis der er en detalje jeg ikke lige kan lure, så finder jeg noget lignende på nettet. Det er også der jeg finder inspiration til hvad jeg vil lave. Google og blogland er min ven.^^

Ellers er garnstudio, farmorfabrikken, familiejournalen's hjemmeside og hendes verden hjemmesiden også gode steder at finde opskrifter.

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

hehe tak. Så lige din flodhest, han er bare totalt sød, er det opskrift eller hoved?

Der går vidst noget tid med den buksedragt, for jeg kan ikke rigtig beslutte mig for hvordan og hvorledes med detaljerne + at jeg lige har prøvet den på hende nu her og det ser ud til hun først kan passe den til vinter. Men skidt med det. hehe.

og ja, det er bare efter hovedet, jeg laver faktisk slet ikke ting efter opskrift mere (efter jeg skulle lave bolden heroppe, og alt bare gik galt selv om den jo skulle være noget af det nemmeste. xD)

Synes faktisk det er nemmere efter eget hoved.

Flodhesten er efter opskrift Jeg er slet ikke klar til at lave en masse efter hoved. Dog er øjnene og halen selvopfundet.. Jeg synes ikke om halen fra opskriften og jeg gad ikke at vente på jeg kunne komme til at købe øjne Jeg har linket til den i tråden med flodhesten. I et svar til Dinna88. Tror måske det er side 4..

Jamen når hun alligevel først kan passe den til vinter har du jo også lidt tid til at få den lavet i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.