Aldersforskel ! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Men 21 - 33 år, er det for meget?

jeg var 21 og kærestede med en fyr på 38.. det blev så ikke seriøst da vi ikke have de samme drømme.. han havde børn og ville ik have flere hvor jeg ville have børn snart..

min anden x var jeg 21 og han var 32..

min nuværende og far til mit kommende barn er 30 og jeg selv fylder 23..

det jeg vil frem til er hvis det er rigtigt for jer, så er jeres alder og andres meninger ikke vigtige..

selv er jeg en pige som søger de ældre fyre selv om folk kikker lidt forkert på det.. men mener selv jeg har fundet manden i mit liv nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak piger!
Glad for jeg ikke er den eneste!
Er også bare bange for at folk ser ham som en "gammel gris"
Men han er så skøn, og lige den jeg har ledt efter! Jeg er tryg og mig selv i hans selskab! Og det gør mig så glad! Får helt kildren i maven!

Anmeld

11. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Næ det synes jeg ikke det er... Min mand er 46 og jeg er 34 så det er samme aldersforskel... 

Hvis i føler for det begge to så er det da helt fint...

Anmeld

11. juni 2012

aarhusmor

Jeg er 41 og min mand er 34, så alder betyder ikke så meget.

Dog ser jeg af og til et mønster i at mænd skifter kærester ud, hvor deres kærste altid er 15 år yngre. Dvs. at hvis hendes store kærlighed før har været forelsket i en på samme alder, så opfatter jeg at han går over mine grænser - ved ikke om jeg fik det forklaret korrekt.

Anmeld

11. juni 2012

Mist

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

Jeg synes det er ok.. 

Der var lige knapt 9 år mellem min eks mand og jeg da vi mødtes, og vi har fået 2 dejlige børn sammen.. Desværre holdtes vores kærlighed aldrig.. MEN skal lige siges det IKKE var pga. alderen..

Så mit svar ville være. Alderen har ingen grænser.. Det er kærligheden der tæller.  

Held og lykke med et hele.  

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak piger!
Bliver så glad af at høre jeres svar, for ja, alderen er kun et tal!
Han bliver ved med fortælle mig at han ikke kan lade vær med at kigge på mig, så smuk som jeg er! og jeg kan jo kun sige i lige måde til ham! Han er en fantastisk mand! Og håber det bliver til mere end det her, er bare lidt bange for at det måske går for hurtigt! Men han er deeeeejlig!!!

Anmeld

11. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

Kærlighed har ingen alder.. 

Hvis man selv føler sig klar på det, så go for it. Min kæreste er 29 og jeg er 19, og vi har været sammen i snart 6 år, i starten har folk en masse grimme kommentarer, men hvis jeres kærlighed er stor nok til hinanden så skal i nok overvinde det.  Jeg er lykkelig med min kæreste, og vi venter vores første barn sammen, alt er bare fantastisk, man kan da til tider godt mærke en aldersforskel mht. viden om livet osv. Men jeg har nu altid været til de ældre fyre, de har lidt andet at byde på end voks i håret, playerattitude og en masse fordomme. 

Så hellere end mand der ved hvad han snakker om!

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Jeg synes ikke det er underligt.
Og ville ikke kigge mærkeligt efter det på gaden - Ingen siger jo at man kan se aldersforskellen anyway.

Min stedfar er 15 ældre end min mor. De fandt sammen da hun var 26 og han 41. Der er aldrig nogen der ligger mærke til det eller tænker over det. Nu er han lige blevet 64 og min mor 49. Men ingen af dem har gråt hår eller noget, og folk "opdager" ikke at de har forskellig alder. 

Jeg er 26 og min kæreste er 24. 
Jeg har haft kærester som var op til 4 år ældre, og "ting" med nogle der var 5-6 år yngre. 

Så tror det hele kommer an på ens personlighed.
I følge mig har kærlighed ingen alder, farve, eller køn.

Ryan Reynolds er f.eks 10 år ældre end mig, men han er da  I wouldn't mind  

Anmeld

11. juni 2012

H+S Skjolgborg.

der var 13 år mellem min far og mor og nu har jeg prøve en der var 1½ år ældre ind mig det gik ikke så en med 3 år det gik heller ikke og nu en der er 8 år ældre ind mig og det går meget bedre og været sammen i snart 5 år på godt og ondt.

Mvh Henriette

Anmeld

11. juni 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg synes ikke det er underligt.
Og ville ikke kigge mærkeligt efter det på gaden - Ingen siger jo at man kan se aldersforskellen anyway.

Min stedfar er 15 ældre end min mor. De fandt sammen da hun var 26 og han 41. Der er aldrig nogen der ligger mærke til det eller tænker over det. Nu er han lige blevet 64 og min mor 49. Men ingen af dem har gråt hår eller noget, og folk "opdager" ikke at de har forskellig alder. 

Jeg er 26 og min kæreste er 24. 
Jeg har haft kærester som var op til 4 år ældre, og "ting" med nogle der var 5-6 år yngre. 

Så tror det hele kommer an på ens personlighed.
I følge mig har kærlighed ingen alder, farve, eller køn.

Ryan Reynolds er f.eks 10 år ældre end mig, men han er da  I wouldn't mind  

lige  min ord. så længe man er over 18 år så bestemmer man det jo helt selv også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.