Aldersforskel ! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.527 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Men 21 - 33 år, er det for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lærer hinanden at kende sådan rigtig først..

Næh, I er jo begge voksne mennesker, så det ser jeg intet galt i - go for it! 

Anmeld

10. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lærer hinanden at kende sådan rigtig først..

Vi er hhv 23 og 30. Og det er meget passende.

Men ja, jeg ville ikk lade aldersforskellen være afgørende, hvis man er forelsket i hinanden

Anmeld

10. juni 2012

Sara.

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Nej det synes jeg ikke at det er  Kærlighed har ingen alder.

Men kan da godt indrømme at da min mands lillesøster fortalte om hendes nye kæreste, så studsede jeg liiiige ved alderen.. Hun er 23 og han er 31. Men de passer rigtig godt sammen og han er rigtig god for hende og omvendt.

Så go for it!

Anmeld

10. juni 2012

mpr

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

For mig ingen alarm så længe i elsker hinanden skal det nok gå har selv en der er 7½ år ældre og det kan være fantastisk at have en stor aldersforskel fordi man kan have meget spredte meninger og snakke om meget forskellige ting

Anmeld

10. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

slet ikke for meget nej...

skyd en hvid pil efter alder... det er kærlighed og hvordan man har det sammen der gælder...

så go for it...

og tillykke med ham

Anmeld

10. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der var 20 års forskel på min mor og far og vil sige at det aldrig var noget vi tænkte over, og tror såmænd heller ik andre gjorde!! 

Så vil sige gi det en chance og se hva der sker!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

Når du selv stiller det spørgsmål er det måske for "gammelt" til dig. Jeg synes ikke alder skal skille folk ad og ville ikke synes at det er ulækkert. Dog ville jeg aldrig selv da jeg var 21 år "vælge" en på den alder. Og idag, hvor jeg er 30 år synes jeg stadig at 10 år er "for meget" til mig. Kan godt lide at der ikke er mere end max 5 år. Hvorfor ved jeg ikke...for et eller andet sted er det jo fuldstændig lige meget, så længe begge parter er voksne.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

Lise

Ulækkert? Hvorfor???

Nej da! Prøv lykken

Anmeld

10. juni 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

Næh, hvis i passer sammen, så passer i sammen

Jeg er selv 24 og min mand er lige blevet 37

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.