Aldersforskel ! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Mother-love

Hvis jeg sagde ja var det nok lidt underligt. Da jeg lige er blevet 25 og kæresten bliver 37 i næste månede.
Og nej det er ikke forkert. Jeg har haft flest kærester der var ældre end mig selv da jeg simpelthen ikke fungere med dem på min egen alder. Og hvis man passer sammen er det sgu lige meget. Min kæreste er en rigtig drengerøv. Men vi passer perfekt sammen. Skal lige siges at mine forældre er lige blevet 48 hehehe. Så de snakker utrolig godt sammen.
Men vær ligeglad med hvad andre tænker eller føler. Det ee dit liv og dit valg hvem du deler din kærlighed med og til.

Just go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

FruStolpe

Her er vi 30 og 38.

Det betyder jo kun noget hvis du selv synes det.. Hvad alle andre mener skal du da s.... højt og flot på.

Det ville dælme være trist at gå glip af den eneste ene bare pga lidt aldersforskel

Anmeld

10. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Men 21 - 33 år, er det for meget?

Her hjemme er vi hhv, 20 og 41 ..!
Der er 20 åe og 1 mdr imellem os,.!
Hvis du elsker manden hvad betyder andres meninger så ?
Heller være lykkelig frem for at nøjes, spicelt hvis det er fordi man tænker hvad tænker andre...
Go for it

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor er i søde piger..
Lige når jeg høre 12 års forskel, så tænker jeg whaaaaaaaat!!!
Jeg er meget moden af min alder, og har altid været langt fremme..

Jeg må ud på nogen flere dates med denne fantastiske fyr!
han er alt jeg har manglet..
den ældste kæreste jeg har haft var 3 år ældre end mig, og der er bare ikke særlig meget mand i sådan en :s .. Jeg vil have en rigtig MAND!! og det er ham her ..

Jeg er iiiiinnnnn loooooove!!!

Anmeld

10. juni 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

Hej piger ..
Jeg har mødt denne her fantastiske fyr, jeg er 21 og han er 33, er han for gammel? ville i kigge mærkeligt? ville i synes det er ulækkert?
Han er så fantastisk..
Vi har ingen børn begge to.. og han vil gerne. Jeg er også klar til det, men vi skal jo lige lære hinanden at kende sådan rigtig først..

Mit søster er forlovet og bor i hus med en på 37 og hun er selv kun 21

Så jeg ville på ingen måde dømme i hvertfald, for jeg ved de er lykkelige og elsker hinanden, så pyt da med alderen

Kærlighed uden grænser!

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvor er i søde piger..
Lige når jeg høre 12 års forskel, så tænker jeg whaaaaaaaat!!!
Jeg er meget moden af min alder, og har altid været langt fremme..

Jeg må ud på nogen flere dates med denne fantastiske fyr!
han er alt jeg har manglet..
den ældste kæreste jeg har haft var 3 år ældre end mig, og der er bare ikke særlig meget mand i sådan en :s .. Jeg vil have en rigtig MAND!! og det er ham her ..

Jeg er iiiiinnnnn loooooove!!!

Gi gas

Anmeld

10. juni 2012

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Næh, I er jo begge voksne mennesker, så det ser jeg intet galt i - go for it! 

Anmeld

10. juni 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

neej for søren:-)

jeg er 16 og min kæreste er 21 (22 om godt en måned) 

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

jeg mødte min mand da jeg var 21 og han var 30.

I starten tænkte jeg a det var sindsygt, og han da var en gammel kedelig mand..

men ja, jeg er gift med ham på 5. år, og venter vores 2. barn på tirsdag og er meget glad og lykkelig.

Måske skal du mærke i maven:

gør han dig glad?

vil han dig det bedste?

er DU lykkelig i hans selskab?

Så er det måske det vigtigste...

Anmeld

10. juni 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Hej piger ..
Han er så fantastisk..

Alderen er et tal... Så nej det syntes jeg ikke..

Øder var 15 år mellem min mormor og morfar og de elskede hinanden lige til den dag han døde tros meget sygdom og de nåede at få 6 børn sammen..

Mellem min mand og jeg er der 8 år og kn bestemt ikke mærke at han er det ældre! 

Hvis i virkelig vil hinanden så hul i hvad andre tænker og giv det en chance alderen er som sagt bare et tal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.