Jeg tror det er en Osvald ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Jeg har kun lært at tage ind på en måde Hvad betyder det der med bomuldsgarn 8/4? Jeg har jo bare brugt det jeg har og så med en hæklepind der passer til

Uhh ja mega intra i den opskrift på flodhesten Altid..

8/4 er tykkelsen. Jeg har lavet dem i dobbeltgarn af 8/4, det er HELT alm. garn. Men det var af garn jeg havde + noget jeg købte til lige at supplere. Så var nødsaget til det garn. Næste gang er det 8/8, så blive den nemlig meget større (samme trick som ved flodhesten) jeg ved ikke helt, men ved 8/8 bruger du måske pind nr 4? Så kan du lige sætte det i perspektiv

Og ved min pusher er 8/8 ikke dyrere end 8/4, så det er mega lækkert

jeg skal lige se på om jeg kan hapse opskriften fra min mor, hun er igang med flodhesten nu nemlig Så kan du også se et billede (+ mål) når den endelig er færdig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Dot D

Hvor er den da bare sååååååå nuser

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

8/4 er tykkelsen. Jeg har lavet dem i dobbeltgarn af 8/4, det er HELT alm. garn. Men det var af garn jeg havde + noget jeg købte til lige at supplere. Så var nødsaget til det garn. Næste gang er det 8/8, så blive den nemlig meget større (samme trick som ved flodhesten) jeg ved ikke helt, men ved 8/8 bruger du måske pind nr 4? Så kan du lige sætte det i perspektiv

Og ved min pusher er 8/8 ikke dyrere end 8/4, så det er mega lækkert

jeg skal lige se på om jeg kan hapse opskriften fra min mor, hun er igang med flodhesten nu nemlig Så kan du også se et billede (+ mål) når den endelig er færdig 

Perfekt

Det der fiberfyld der står der skal i.Kan man godt bare bruge pladevat / fyldvat?

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Hvor er den da bare sååååååå nuser

Taaark søde

Anmeld

10. juni 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Perfekt

Det der fiberfyld der står der skal i.Kan man godt bare bruge pladevat / fyldvat?

Jep, det har jeg brugt Det er jo billigt, høhø. 

God fornøjelse med dem, og HUSK at vise billeder

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Taaark søde

Du er bare for sej til det, han er så skøn, og kan da ikke hedde andet end Osvald

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Jep, det har jeg brugt Det er jo billigt, høhø. 

God fornøjelse med dem, og HUSK at vise billeder

Det kan du tror jeg nok skal 

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Du er bare for sej til det, han er så skøn, og kan da ikke hedde andet end Osvald

Nej det tænkte jeg også da Frank (min mand) Sagde at det var da hans navn.. Så det blev hurtigt bestemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.