Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mika.F skriver: aaaaaaaarj hvor er han nuser! og helt bestemt en osvald!
aaaaaaaarj hvor er han nuser! og helt bestemt en osvald!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TeamRocket skriver: Awe hvor nuttet! Hvem der bare ku det der !
Awe hvor nuttet! Hvem der bare ku det der !
B&J skriver: velkommen til flokken osvald... jamen hvor er du altså bare alt alt alt for god til det der hold op nogle super søde bamser
velkommen til flokken osvald...
jamen hvor er du altså bare alt alt alt for god til det der
hold op nogle super søde bamser
Nettemor skriver: Ja denne gang tror jeg det er en Osvald Den er lidt svær at tage billeder af så der kommer nogle stykker
Ja denne gang tror jeg det er en Osvald Den er lidt svær at tage billeder af så der kommer nogle stykker
Det KAN ikke være andet
Nej hvor er Oswald gennemført fantastisk
Tauf skriver: Ej Nette Den er fantastisk:-):-) Sådan en vil Elias gerne købe til hans flodheste samling. Hans far har lige fundet en flodhest som han selv har lavet engang i skolen af ler:-):-)
Ej Nette Den er fantastisk:-):-) Sådan en vil Elias gerne købe til hans flodheste samling. Hans far har lige fundet en flodhest som han selv har lavet engang i skolen af ler:-):-)
Missq4 skriver: ej hvor er dne bare kær
ej hvor er dne bare kær
JulieE skriver: HVor er den lækker!! Og helt sikkert en lille Osvald HVor er du blevet god!!
HVor er den lækker!! Og helt sikkert en lille Osvald HVor er du blevet god!!
La´chrissen skriver: Jeg var ved at være bange for det var en kommende søn da jeg så overskriften men vil give dig ret det er en osvald. Den er bare kær.
Jeg var ved at være bange for det var en kommende søn da jeg så overskriften men vil give dig ret det er en osvald. Den er bare kær.
Nettemor skriver: Tak Det er jo mega hyggeligt at sidde med.. Og de små figurer her er da ganske meget til at overkomme
Tak Det er jo mega hyggeligt at sidde med.. Og de små figurer her er da ganske meget til at overkomme
Ja.. Det er nemlig vildt hyggeligt at sidde med Jeg kan mærke jeg virkelig stresser af, når jeg hækler (og jeg blive helt desperat, når jeg har en uge, hvor dre ikke er tid til at sidde og hækle om aftenen )
Nettemor skriver: Hehe nej ikke en søn men en flodhest Det tager ikke så lang tid at lave som børn gør Og de forpligter ikke nær så meget heller Tak
Hehe nej ikke en søn men en flodhest Det tager ikke så lang tid at lave som børn gør Og de forpligter ikke nær så meget heller Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128