Hvorfor er du oppe så sent ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Hihi ups

Så spring da ud i det

Hihi det kan du sagtens sige! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Hahaha jaa tror jeg alle mennesker har.. Joo hun er også fin.. Men Thomas og jeg kommer fra 2 vidt forskellige familier, så nogle af de ting hun gør synes jeg ikk er iorden...

Vores familier er simpelthen også SÅ langt væk fra hinanden Men det syntes jeg er rart  

Hvad gør hun da ?

Anmeld

9. juni 2012

MariaKyedDK

AalborgPigen skriver:

Jeg kan ikke sove.. Så nu vil jeg se sex and the city på tv3  

Kæresten spiller nemlig.. 

Hvorfor er du oppe så sent ?

jeg er oppe fordi vi næsten lige er kommet hjem ude fra mandens storebror og unger...og så sidder jeg og stirre på den hund som jeg muligvis skal købe på mandag ! jeg er SÅ forelsket i den

og sex and the city kører i baggrunden

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Hihi det kan du sagtens sige! 

jeg gik engang fra blond, til helt brunt og rødt Og klippede 20 cm af mit hår .. SÅ KOM NU ! Det gror ud igen  

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

MariaKyedDK skriver:

jeg er oppe fordi vi næsten lige er kommet hjem ude fra mandens storebror og unger...og så sidder jeg og stirre på den hund som jeg muligvis skal købe på mandag ! jeg er SÅ forelsket i den

og sex and the city kører i baggrunden

Hvad er det for en hund ?

SATC er fantastisk  

Anmeld

10. juni 2012

LR85

Jeg ligger og har nerver på. 

Skal ind i morgen tidlig og have taget vandet. Hvis de ikke kan, blir det kejsersnit. 

Ligegyldigt hvordan det ender, er man bare nervøs og det bliver nogen vilde timer i ens liv. 

Er ret hormonella, så kan ikke sove a nervøsitet/spændhed. 

Og lillemanden i maven kan nok mærke det. Kan sparker vildt sindsygt, må rejse mig op og gå rundt gange flere, for a gynge ham lidt til ro. 

Anmeld

10. juni 2012

MariaKyedDK

AalborgPigen skriver:

Hvad er det for en hund ?

SATC er fantastisk  

Det er en meget smuk og rigtig flot HAN - chihuahua , han er langhåret og vildt-farvet og har bare de SMUKKESTE Øjne og det sødeste ansigt

Anmeld

10. juni 2012

Muffin_girl

MariaKyedDK skriver:

Det er en meget smuk og rigtig flot HAN - chihuahua , han er langhåret og vildt-farvet og har bare de SMUKKESTE Øjne og det sødeste ansigt

Nåårh hvor sødt .. Jeg gad så godt have en hund. Men må vi ikke have her .. jeg håber du får den lille nuser hund  

Anmeld

10. juni 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

Vores familier er simpelthen også SÅ langt væk fra hinanden Men det syntes jeg er rart  

Hvad gør hun da ?

Jeg er fra en helt åben familie udadvendt og har en rigtig tæt venskab med min mor, han kommer fra en helt gammeldags familie hvor far bestemmer hjemme og mor laver det hele..... Jamen til barnedåben følte jeg lidt at hun skulle "styre" noget af det, efter Thomas var derover i marts måned lagde et nøgenbillede og film ind af Lukas på FB....  Også er det egentlig mest mine tanker det sidste... Men så hører man egentlig aldrig fra dem.. De ringer aldrig eller skriver aldrig... Også når Thomas skal derover med Lukas så er hun bare ellevild.... Hvor man så tænker lidt "øhhh, vi hører aldrig fra dig/jer, i har været her meget få gange efter Lukas er født, Thomas er over ved jer ca hver 3 måned".....

Anmeld

10. juni 2012

Muffin_girl

LR85 skriver:

Jeg ligger og har nerver på. 

Skal ind i morgen tidlig og have taget vandet. Hvis de ikke kan, blir det kejsersnit. 

Ligegyldigt hvordan det ender, er man bare nervøs og det bliver nogen vilde timer i ens liv. 

Er ret hormonella, så kan ikke sove a nervøsitet/spændhed. 

Og lillemanden i maven kan nok mærke det. Kan sparker vildt sindsygt, må rejse mig op og gå rundt gange flere, for a gynge ham lidt til ro. 

Puha det lyder også hårdt ... Jeg håber virkelig at det går godt for dig.. Og at han selv smutter ud, uden et kejsersnit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.