Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke sove.. Så nu vil jeg se sex and the city på tv3
Kæresten spiller nemlig..
Hvorfor er du oppe så sent ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Jeg kan ikke sove.. Så nu vil jeg se sex and the city på tv3 Kæresten spiller nemlig.. Hvorfor er du oppe så sent ?
Spiller WoW
Og ser tv.. sådan da og snakker frisure med en guildie
Hihihi fordi jeg er alene hjemme Så skal man da nyde at kunne være sent oppe
er så spændt.. prøver at tage en graviditetstest imorgen, da manden skal være væk i 14 dge..
Mussen2 skriver: Tjaa, er også på vej i seng. Skal holde 3 års fødselsdag i morgen g ar haft travlt hele agen. Er alene hjemme med ungerne, så nyder en stunds alene tid
Tjaa, er også på vej i seng. Skal holde 3 års fødselsdag i morgen g ar haft travlt hele agen. Er alene hjemme med ungerne, så nyder en stunds alene tid
Det kender jeg godt.. At man bare lige har brug for lidt fred og ro .. Og sidde op slappe af
Hav en super dag imorgen.. OG hyg jer
IsabellaCiinea skriver: Spiller WoW Og ser tv.. sådan da og snakker frisure med en guildie
frisure med en guildie ???
Mettefpigen skriver: Hihihi fordi jeg er alene hjemme Så skal man da nyde at kunne være sent oppe
Ja helt sikkert Hvor er din søn henne idag ?
ønskebarn74 skriver: er så spændt.. prøver at tage en graviditetstest imorgen, da manden skal være væk i 14 dge..
Uhhh-..... Klapper helt i hænderne.. Håber sådan det lykkes .: !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128