Hvorfor er du oppe så sent ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

chael

Det samme. Kan heller ikke sove, og er desuden vildt afhængig af den serie

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Muffin_girl

chael skriver:

Det samme. Kan heller ikke sove, og er desuden vildt afhængig af den serie

*C

Ja den er bare så mega god  

Anmeld

9. juni 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Hehhe.. Hvorfor det ?  

Fordi jeg vil ha ny frisure... men er en kylling og sku lige ha lidt inputs ved ikk om jeg tør få klippet i mit lange hår hihi.. men sys bare hurtigt det kommer til at se så kedeligt ud...

Anmeld

9. juni 2012

Mamalou

Ps skriver fra min mobil, som lever sit eget liv åbenbart... Håber du kan tyde mit svar, ellers må du sige til, så skal jeg oversætte

Anmeld

9. juni 2012

SS82

AalborgPigen skriver:

Det var sørme sent .. Hyggede i jer?

Ja det var bestemt hyggeligt. Det var kun kæresten og jeg, hans forældre samt hans bror kone og deres 2 piger. Men bestemt hyggeligt.

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Vi er lige kommet hjemffrs en uges ferie, og jeg forsøger at "lande" inden jeg lægger mig til at sove. Jeg ligger dog undedunum elskede dyne som har været savnet - det er bare ikke det samme at sove med et lagn, som man gør i udlandet, selvom det er varmt. 

Vh Louise

Hvor har du været henne ???  

Nej når man kommer hjem, er man bare mega glad for sin dyne.. De lagner der fungerer bare hellere ikke for mig ..  

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

Hyggeligt.. Hvorfor er du ikke med, hvis jeg må spørge ?

Hahaha det lyder sikkert mærkeligt når jeg skriver det...  Men vi sover inde på min kærestes gamle værelse når vi er derover.. Og der er kun plads til en (gammel) slå ud sofa... Der er dårligt nok plads til en taske ved siden af... De andre værelser de har er der dårligt nok plads til at 2 mennesker kan stå derinde fordi de er fyldt med alt muligt... Men føler at Lukas er for lille til at sove på eget værelse derover... Han har været der 3 gange siden fødslen.... Plus at jeg også engang imellem har brug for noget alene tid.....

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Fordi jeg vil ha ny frisure... men er en kylling og sku lige ha lidt inputs ved ikk om jeg tør få klippet i mit lange hår hihi.. men sys bare hurtigt det kommer til at se så kedeligt ud...

Jeg troede det var en ny frisure i WoW.. heheh..  

Jeg kender der alt for godt.. Man er bare en mega kylling  

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Ps skriver fra min mobil, som lever sit eget liv åbenbart... Håber du kan tyde mit svar, ellers må du sige til, så skal jeg oversætte

Kan godt tyde det  

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Slott skriver:

Ja det var bestemt hyggeligt. Det var kun kæresten og jeg, hans forældre samt hans bror kone og deres 2 piger. Men bestemt hyggeligt.

Det var godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.