Min datter på 2 vil have neglelak på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MGN~NGM<3 skriver:

Hun har et fåtal af gange spurgt om hun måtte få det på, og der var det hun en negl på hver hånd, men nu er det altså begge hænder

sys faktisk det er helt okay

er hverken for eller imod  og som sagt, hvis I kan hygge jer med det - så go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Alex R.

Den eneste bekymring fra min side ville være mht til kemikalier. Så hvis det et noget hun ofte gerne vil have på kunne du overveje at købe noget mere "børnevenligt" :-)
Mht til at hun er 2 år og gerne vil have neglelak på så synes jeg da bare hun skal have lov til det! Det er da sjovt for hende at pynte sig ligesom sin mor :-)

Anmeld

10. juni 2012

Isabella_mor

Giv den gas og nyd kvalitetstiden imens..

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

Min datter på 2,5 år har fået glimmerneglelak på et par gange. Vi hygger helt vildt med det og hun synes hun er SÅ fin

Jeg ved god godt det ikke er det sundeste så prøver at begrænse det til en gang imellem

Anmeld

10. juni 2012

Sara.

Min dreng blev 2 i april og han har efterhånden haft neglelak på et par gange.

Jeg synes det er helt okay når det er noget de selv spørger til og når det ikke er hverdag...

Anmeld

10. juni 2012

Nettemor

Da jeg sidste gang sad og tog neglelak på så kom min søn også og ville prøve.. Og han fik på begge tommelfingre. Og han synes det var SÅ sejt Og viste det stolt til bedstemor

Så jeg er med på vognen der siger at det må de gerne prøve. (også drengene) Dog skal det jo ikke være noget de har konstant

Anmeld

10. juni 2012

Savannah

Jeg synes det er meget uskyldigt, det er jo ikke direkte på huden. Hvis hun plaaaager igen og igen ville jeg nok købe en Nilens Jord

Anmeld

11. juni 2012

MoarTil4

Okay - har altså en lidt anden holdning til det med neglelak ....

Der er ufattelig meget kemikalie-møg i neglelak - har selv fået en bitter erfaring med min egen (større) datter, som udviklede astma-lignende symptomer ifm. brug af neglelak.

Det er så møgusundt, så jeg synes, at I skulle finde på noget andet at lave med jeres små børn end at lege med neglelak.

Og når børnene bliver ældre og begynder med neglelak, så sørg for at købe de produkter som har minimeret indholdet af kemikalier. Også selvom holdbarheden måske er mindre. Gør det for jeres børns skyld!

Anmeld

11. juni 2012

Bare mig..

Mange tak for alle jeres fine svar.. Godt det ikke kun er mig der har en lidt løs holdning til brugen af neglelak. Jeg havde bare lige brug for at vende den med jer herinde, så jeg har et indtryk af hvad omverdenen mener

Mange tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.