Min datter på 2 vil have neglelak på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Bare mig..

Vi sad og tegnede idag, og så ville min datter male på sine negle (hun har set når jeg har taget neglelak på) men jeg sagde hun ikke måtte tegne på sine fingre med tusser, så jeg spurgte om hun ville have neglelak på. - Hun ved udemærket hvad alle pigeting er og hvad de bruges til.. Sågar en skraber  

Nå, men jeg var så ude og finde en lys lyserød neglelak og gav hende på. - Men pigebarnet mente ikke at en finger var nok, nej alle sammen skulle have det på.. Hun synes selv, at hun blev rigtig fin! (Hun er MEGET piget og så snart hun kan komme til min makeup, så står hun der, igang med alt muligt )

Men her bagefter sidder jeg og tænker det igennem...  Er det egentlig ok at et barn på 2 får neglelak på? - Hvis i skulle sige det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

hmm bare som hygge sys jeg faktisk det er okay.. men ville nok ikke gøre det hver dag og hver gang hun beder om det?

Ved det faktisk ikke  

Anmeld

9. juni 2012

Mamalou

Jeg synes det er ret uskyldigt med neglelak. Din datter følte sig sikkert rigtig fin

Vh Louise

Anmeld

9. juni 2012

Solstrålebørn

Kan ikke se noget forkert i det...? 

Min den store fik tit neglelak på som 2 årige i dagplejen... 

Anmeld

9. juni 2012

DitteFisk

Da min dreng var 2½ år ville han også have neglelak på xD det fik han så... men ikke når han skulle i dagpleje. Hehe.. 

Anmeld

9. juni 2012

come2

MGN~NGM<3 skriver:

Vi sad og tegnede idag, og så ville min datter male på sine negle (hun har set når jeg har taget neglelak på) men jeg sagde hun ikke måtte tegne på sine fingre med tusser, så jeg spurgte om hun ville have neglelak på. - Hun ved udemærket hvad alle pigeting er og hvad de bruges til.. Sågar en skraber  

Nå, men jeg var så ude og finde en lys lyserød neglelak og gav hende på. - Men pigebarnet mente ikke at en finger var nok, nej alle sammen skulle have det på.. Hun synes selv, at hun blev rigtig fin! (Hun er MEGET piget og så snart hun kan komme til min makeup, så står hun der, igang med alt muligt )

Men her bagefter sidder jeg og tænker det igennem...  Er det egentlig ok at et barn på 2 får neglelak på? - Hvis i skulle sige det?

Jeg synes ikke neglelak er slemt.

Bare tøsen har hygget sig

Anmeld

9. juni 2012

Monski

Jeg arbejder i en vuggestue og der er tit nogle af pigerne på 2 der har neglelak på, jeg synes det er helt i orden 

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

Problembarnet skriver:

hmm bare som hygge sys jeg faktisk det er okay.. men ville nok ikke gøre det hver dag og hver gang hun beder om det?

Ved det faktisk ikke  

Hun har et fåtal af gange spurgt om hun måtte få det på, og der var det hun en negl på hver hånd, men nu er det altså begge hænder

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

Mamalou skriver:

Jeg synes det er ret uskyldigt med neglelak. Din datter følte sig sikkert rigtig fin

Vh Louise

Hun følte sig MEGET fin! hihi.. Men hun er simpelthen en rigtig pige! Hun skyndte sig ud for at tage mine højhælede støvler på, som står ude i gangen.. - Det er virkelig sjovt, som de små registrere hvad vi gør

Anmeld

9. juni 2012

morethanperfect

MGN~NGM<3 skriver:

Ja syns det er helt i orden ..
Så længe det kun er neglelak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.