Min datter på 2 vil have neglelak på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Mussen2

Jeg er nok mere sippet end de fleste, for jeg vil ikke gøre det. Neglelak er kemikaliebomber og fyldt med skadelige stoffer. Men altså en gang er jo fin nok, det er nok ikke det der gør forskellen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Bare mig..

Solstrålebørn skriver:

Kan ikke se noget forkert i det...? 

Min den store fik tit neglelak på som 2 årige i dagplejen... 

Egentlig kan jeg heller ikke se noget forkert i det, men det er mere hvad omverdenen tænker - hvis du kan følge mig?

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

Gigl skriver:

Da min dreng var 2½ år ville han også have neglelak på xD det fik han så... men ikke når han skulle i dagpleje. Hehe.. 

Hihi, jeg synes det ser så sødt/sjovt ud når drenge kommer med neglelak.. hihi.. De er så fine!

Anmeld

9. juni 2012

Solstrålebørn

MGN~NGM<3 skriver:

Egentlig kan jeg heller ikke se noget forkert i det, men det er mere hvad omverdenen tænker - hvis du kan følge mig?

Kan sagtens følge dig, sådan havde jeg det også selv... Så længe de hygger sig med det, kan jeg intet se forkert i det.. 

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

come2 skriver:

Jeg synes ikke neglelak er slemt.

Bare tøsen har hygget sig

Du kan tro hun hyggede sig!

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

Monski skriver:

Jeg arbejder i en vuggestue og der er tit nogle af pigerne på 2 der har neglelak på, jeg synes det er helt i orden 

Ja okay. Jeg synes egentlig også selv det er ok, men det er mere hvad andre mennesker tænker, men kan se, at jeg ikke skal bekymre mig om hvad andre mennesker tænker, de/i har åbenbart samme holdning som mig

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Ja syns det er helt i orden ..
Så længe det kun er neglelak  

Altså af og til kan hun godt finde på at nuppe noget af mit andet makeup, hvilket resultere i at farven først kommer frem når vi er kommet hen i dagplejen, bla fordi min kinderød først giver farve efter et godt stykke tid (spørg mig ikke hvorfor!? )

Men ellers ja, så er det kun neglelak.

Anmeld

9. juni 2012

Bare mig..

Mussen2 skriver:

Jeg er nok mere sippet end de fleste, for jeg vil ikke gøre det. Neglelak er kemikaliebomber og fyldt med skadelige stoffer. Men altså en gang er jo fin nok, det er nok ikke det der gør forskellen

Ja, okay. Jeg tænker ikke så meget over de ting, må jeg indrømme, andet end "normalt" - hvis du forstår men nej, det er aldrig sket før at det var hele hånden, og et fåtal gange har hun haft det på en negl på hver hånd..

Anmeld

9. juni 2012

Mamalou

MGN~NGM<3 skriver:

Hun følte sig MEGET fin! hihi.. Men hun er simpelthen en rigtig pige! Hun skyndte sig ud for at tage mine højhælede støvler på, som står ude i gangen.. - Det er virkelig sjovt, som de små registrere hvad vi gør

Hun spejler sig 100% i mor Selvom det er positivt at reflektere over, hvad man gør med sit barn, så tror jeg at man ofte kommer afsted med at "overtænke". Det lyder til, at I har haft en rigtig hyggestund, der i mine øjene er helt uskyldig

Anmeld

9. juni 2012

chael

Altså jeg synes det er ganske harmløst.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.