Hvad vil du gerne se mere af i tv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Muffin_girl

Fru Hansen skriver:

Jeg kan også godt lide de rigtige gamle film, men de må vælge dem der er gode  istedet for at vælge dem der allerede var dårlige da de blevet lavet. F.eks. som de nye far til fire film eller anja og viktor filmene der er afsindigt dårlige og som de af uransagelige grunde også starter så sent så børnene er for trætte til at se dem.

De film gider jeg simpelthen ikke se.. De er slet ikke min stil. Syntes de er super skod ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Fru Hansen

Baagøe skriver:

Det er jo et postulat, du her fremfører, da det faktisk er ganske subjektivt, hvad seerne synes er godt eller skidt

Du har helt ret - det er naturligvis 100% subjektivt. Det er hele trådens udgangspunkt i bund og grund.

Jeg dømmer ikke nogen der mener at far til fire er god underholdning, jeg tror bare at de også hører til dem der går i seng kl 20 fordi de skal op og i 3.klasse dagen efter

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

Du har helt ret - det er naturligvis 100% subjektivt. Det er hele trådens udgangspunkt i bund og grund.

Jeg dømmer ikke nogen der mener at far til fire er god underholdning, jeg tror bare at de også hører til dem der går i seng kl 20 fordi de skal op og i 3.klasse dagen efter

Jeg ville også hellere se noget andet, men synes nu alligevel mange af familiefilmene er hyggelige

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

Baagøe skriver:

Jeg ville også hellere se noget andet, men synes nu alligevel mange af familiefilmene er hyggelige

Nu prøved jeg lige at se om jeg kunne finde nogle seertal på en film som far til fire. Måske ville jeg blive overrasket. Men jeg fandt ikke nogen. Jeg er også træt og på vej i seng.
Jeg hørte engang at Anja og Viktor filmene ofte fik fået dårlige anmelselser af de "professionelle" anmeldere, trods det kunne de trække ret mange mennesker i biografen. Det kom bag på mig.

Og hånden på hjertet så tror jeg at min mor og mormor ville have syntes at det var ultra hyggeligt at sidde og se far til fire med mine børn.

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Flere nyere film, gerne gode thrillers eller politiske dramaer. Film, der ikke kun underholder, men også sætter tankerne i gang. 

En blændende god serie som "Homeland", der blev sendt for nylig - hvorfor blev den forvist til torsdag aften? 

Og så kan jeg ikke fordrage gamle, danske lystspil og Morten Korch. 

Anmeld

9. juni 2012

MortilElias2010

Fru Hansen skriver:

Øv altså hvordan kan DR og TV2 i ramme alvor tro at film fra 1980érne og far til fire i ny udgave er god underholdning på en fredag/lørdag aften???

Heldigvis har DR en god hjemmeside så jeg kan se det afsnif af deadline jeg missede sidst.

Hvad savner du mere af i tv i weekenden?

Jeg savner flere nyere film, gerne lidt med gys, det er sjældent de viser den slags. Derudover elsker jeg dokumentar, forbruger o gdebat programmer.

Gys gys gys gys gys gys  Og så dokumentarer - helst ala  For pokker nu kan jeg ikke huske titlen... Bum bum bum - most dangerous - nej MOST EVIL hedder det. Hvor en psykiater eller psykolog besøger verdens farligste mennesker i fængslet og deres livshistorie bliver fortalt hvorefter han rangerer dem på en slags stige inddelt i forskellige kategorier  Så fedt et program! 

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

Nu prøved jeg lige at se om jeg kunne finde nogle seertal på en film som far til fire. Måske ville jeg blive overrasket. Men jeg fandt ikke nogen. Jeg er også træt og på vej i seng.
Jeg hørte engang at Anja og Viktor filmene ofte fik fået dårlige anmelselser af de "professionelle" anmeldere, trods det kunne de trække ret mange mennesker i biografen. Det kom bag på mig.

Og hånden på hjertet så tror jeg at min mor og mormor ville have syntes at det var ultra hyggeligt at sidde og se far til fire med mine børn.

Personligt er min filmgenre meget bred,men jeg foretrækker en god spændingsfilm eller et drama

Min datter på 2,5 år er ligeglad med TV, så længe vi er sammen

Har TV2 Film og der sender de meget blandet heldigvis 

Anmeld

10. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Fru Hansen skriver:

Øv altså hvordan kan DR og TV2 i ramme alvor tro at film fra 1980érne og far til fire i ny udgave er god underholdning på en fredag/lørdag aften???

Heldigvis har DR en god hjemmeside så jeg kan se det afsnif af deadline jeg missede sidst.

Hvad savner du mere af i tv i weekenden?

Jeg savner flere nyere film, gerne lidt med gys, det er sjældent de viser den slags. Derudover elsker jeg dokumentar, forbruger o gdebat programmer.

jeg vil erklære mig helt enig og savner det samme.

Hvad jeg tilgengæld mener der kan være mindre af: REALITY programmer. Der er jo et hav af dem.

Anmeld

10. juni 2012

BigHope13

Ønsker mindre genudsendelser

og så få da for guds skyld noget heste sport ind ud over travløb det der dælme ikke meget af

ellers lidt nyere film tak

Anmeld

10. juni 2012

modesty

Jeg er holdt op med at se TV for flere år siden. Det er lort fra ende til anden efter min mening. Jeg kan til nød se nyhedsprogrammer som f.eks Deadline eller nogle af TV2 News' debat- og analyseprogrammer.

Vi ser film og TV-serier i stedet herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.