Hvad vil du gerne se mere af i tv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Fru Hansen

Øv altså hvordan kan DR og TV2 i ramme alvor tro at film fra 1980érne og far til fire i ny udgave er god underholdning på en fredag/lørdag aften???

Heldigvis har DR en god hjemmeside så jeg kan se det afsnif af deadline jeg missede sidst.

Hvad savner du mere af i tv i weekenden?

Jeg savner flere nyere film, gerne lidt med gys, det er sjældent de viser den slags. Derudover elsker jeg dokumentar, forbruger o gdebat programmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

K&S

Fru Hansen skriver:

Øv altså hvordan kan DR og TV2 i ramme alvor tro at film fra 1980érne og far til fire i ny udgave er god underholdning på en fredag/lørdag aften???

Heldigvis har DR en god hjemmeside så jeg kan se det afsnif af deadline jeg missede sidst.

Jeg savner flere nyere film, gerne lidt med gys, det er sjældent de viser den slags. Derudover elsker jeg dokumentar, forbruger o gdebat programmer.

Jeg savner alt andet end genudsendelser  

Anmeld

9. juni 2012

Mor til Ella

Fru Hansen skriver:

Jeg ønsker mindre genudsendelser

Ellers kan jeg lide madlavnings programmer, dokumentar og film

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

stemmer gerne i med flere nye film. dog er jeg ikke til gys, mere humor, stand up  og romantik

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Fru Hansen skriver:

Jeg elsker gamle danske film Det gad jeg godt have mere af på Charlie .. (Ja jeg lyder underlig) Så gad jeg godt mindre genudsendelser.. Og flere spændende dokumentar programmer ..  

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Mor til Ella skriver:

Jeg ønsker mindre genudsendelser

Ellers kan jeg lide madlavnings programmer, dokumentar og film

Anmeld

9. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nyer film, der ik bliver genudsendt dagen efter! Gerne lidt krimi, kærlighed og en smule gys. + at filmen ik starter kl 22 og slutter kl lort!! Hader weekend tv og tit ender vi med at sætte en dvd på!! Vh stine

Anmeld

9. juni 2012

Mor til Ella

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker gamle danske film Det gad jeg godt have mere af på Charlie .. (Ja jeg lyder underlig) Så gad jeg godt mindre genudsendelser.. Og flere spændende dokumentar programmer ..  

UHH Er også helt pjattet med gamle danske film.

Har sindsygt mange som jeg til dels gemmer væk, det er lidt nørdet

Anmeld

9. juni 2012

Mor-til-asta-09

Fru Hansen skriver:

Åh en god dokumentar er aldrig dårlig eller de gamle min søsters børn, Gode gamle danske film... Men ellers bare ingen genudsendelser...

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Mor til Ella skriver:

UHH Er også helt pjattet med gamle danske film.

Har sindsygt mange som jeg til dels gemmer væk, det er lidt nørdet

Jeg har en hel skuffe Og jeg kan bare se det IGEN IGEN OG IGEN..

Hvad syntes du så om Matador og Huset på Christianshavn ? I LOVE IT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.