Hvad vil du gerne se mere af i tv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

Åh en god dokumentar er aldrig dårlig eller de gamle min søsters børn, Gode gamle danske film... Men ellers bare ingen genudsendelser...

Gode gamle danske film...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Mor til Ella

AalborgPigen skriver:

Jeg har en hel skuffe Og jeg kan bare se det IGEN IGEN OG IGEN..

Hvad syntes du så om Matador og Huset på Christianshavn ? I LOVE IT

Har begge serier havde først matador på vhs, de blev helt nedslidt

Og så må jeg sige "en pige og 39 sømænd" er EN af favoritterne

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Mor til Ella skriver:

Har begge serier havde først matador på vhs, de blev helt nedslidt

Og så må jeg sige "en pige og 39 sømænd" er EN af favoritterne

Jeg har også bare set dem begge en million gange ...  

mine dvder er også helt slidte ..  

årrrh ja den er også god .. 

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

Øv altså hvordan kan DR og TV2 i ramme alvor tro at film fra 1980érne og far til fire i ny udgave er god underholdning på en fredag/lørdag aften???

Heldigvis har DR en god hjemmeside så jeg kan se det afsnif af deadline jeg missede sidst.

Hvad savner du mere af i tv i weekenden?

Jeg savner flere nyere film, gerne lidt med gys, det er sjældent de viser den slags. Derudover elsker jeg dokumentar, forbruger o gdebat programmer.

Nu må man jo tænke på deres målgruppe og det er familier fredag/lørdag aften jeg læser en god bog, hvis der ikke er noget jeg  har lyst til at se i TV

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

K&S skriver:

Jeg savner alt andet end genudsendelser  

ha ha ja. Så simpelt kan det siges

Tidligere stod der i tvprogrammerne når et program var en genudsendelse, det gør de ikke længere... måske for ikke at skulle skrive det alle steder ha ha

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

StineW79 skriver:

Nyer film, der ik bliver genudsendt dagen efter! Gerne lidt krimi, kærlighed og en smule gys. + at filmen ik starter kl 22 og slutter kl lort!! Hader weekend tv og tit ender vi med at sætte en dvd på!! Vh stine

HØRT HØRT

Jeg ender ofte også med at se en dvd eller sidde på nettet i stedet.
Det er alt for sent for mig når filmen starter kl 22. Hvis det så bar evar en weekend, men det sker også på hverdage at de starter dem så sent.

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

fejl

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker gamle danske film Det gad jeg godt have mere af på Charlie .. (Ja jeg lyder underlig) Så gad jeg godt mindre genudsendelser.. Og flere spændende dokumentar programmer ..  

Jeg kan også godt lide de rigtige gamle film, men de må vælge dem der er gode  istedet for at vælge dem der allerede var dårlige da de blevet lavet. F.eks. som de nye far til fire film eller anja og viktor filmene der er afsindigt dårlige og som de af uransagelige grunde også starter så sent så børnene er for trætte til at se dem.

Anmeld

9. juni 2012

Fru Hansen

Nu må man jo tænke på deres målgruppe og det er familier fredag/lørdag aften jeg læser en god bog, hvis der ikke er noget jeg  har lyst til at se i TV

Ja, jeg får også læst en del bøger om aften. Men nogle gange trænger jeg til at se noget tv og bare hænge i sofaen. fordi jeg også læser en del i forbindelse med mit job.

Men faktisk syntes jeg også at de sender far til fire osv lige sent nok for børnene. Oftest startes de omkring kl 20 og så når børnene jo at falde i søvn inden de slutter. Hvilket så ikke gør noget for de bliver jo genudsent hi hi

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Fru Hansen skriver:

Jeg kan også godt lide de rigtige gamle film, men de må vælge dem der er gode  istedet for at vælge dem der allerede var dårlige da de blevet lavet. F.eks. som de nye far til fire film eller anja og viktor filmene der er afsindigt dårlige og som de af uransagelige grunde også starter så sent så børnene er for trætte til at se dem.

Det er jo et postulat, du her fremfører, da det faktisk er ganske subjektivt, hvad seerne synes er godt eller skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.