Leg luksusfælden for mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Vidunderligeunger

AnnaKJ skriver:

Vi har et bestemt beløb til mad og diesel hver måned - og igår lavede jeg madplan og indkøbsliste for næste uge. Så håber jeg virkelig at vi kan overholde det Men vi er bare så dårlige til at få taget noget op af fryseren

Nej det er I ikke, hvis I bestemmer jer for at I godt kan. Jo mere man fortæller sig selv og alle andre, at man ikke kan, jo sværere bliver det. 

Lav en tråd om at DU GODT KAN og hvad I vil gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Humanincubator

Når jeg får lyst til at købe noget, så siger jeg til mig selv,  at jeg skal gå hjem eller længere ned ad gågaden, og hvis jeg så bliver ved med at gå og tænke på det, så kan jeg overveje at købe det. Hvis jeg glemmer det i næste butik, så kan det være lige meget.

Inden jeg går ud af supermarkedet, kigger jeg min indkøbskurv/vogn igennem for at se, om jeg har lavet spontane indkøb.

Og så tænker jeg generelt over prisen på det, jeg køber... Hvis jeg kan vælge mellem 3 forskellige af den samme vare, så vælger jeg ikke den dyreste.

Jeg kan levende sætte mig ind i, at det er svært at lade være med at købe, men ovenstående råd har virkelig ændret mine indkøbsvaner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.