Hej piger
Nu hvor der kommer en baby mere, vil vi gerne til at spare så vi kan få råd til også at lave noget med børnene og altid at have lidt ekstra

Vi har lige fået solgt vores hus - selvfølgelig med tab, men sådan er det jo for tiden. Vi vil rigtig gerne af med den gæld hurtigt og alt hvad vi kan undvære kommer til at gå til at banke gælden væk og så hvis der er noget vi skal med børnene.
Jeg er desværre selv sådan en der elsker at shoppe og kan meget nemt blive fristet. Jeg elsker cafe besøg (dog er det ikke mere end et par gange om måneden, så ikke voldsomt).
Vil så gerne ændre adfærd - både når det gælder indkøb af mad og materielle ting. Hvad gør jeg? Synes tit jeg falder for alt muligt ekstra når jeg handler og sodavand - åh Gud altså!
Jeg vil gerne af med babyvægten (som alle andre) når jeg har født, og det må da kunne gøres på en billig men stadig sund måde.
Vil gerne lære at ønske mig ting til fødselsdag og jul i stedet for bare at købe dem. Men jeg har vitterligt ingen tålmodighed
Det er ikke fordi at vi har overforbrug herhjemme, men alle pengene forsvinder bare så hurtigt. Og når slet ikke at ligge noget til side
Jeg selv er på SU og får 9100 kr og mandens løn svinger mellem 16.000-22.000 udbetalt, det kommer helt an på årstid.
Nogen der har nogle gode råd til at kunne spare og ændre min adfærd? Jeg VIL sååå gerne!
Jeg vil ikke gokkes i nøden, for som sagt overforbruger vi ikke - vil bare gerne spare på det vi har og gøre det godt for vores børn!
Anmeld