Bruger Jeres børn hagesmæk (savlsmæk) - vuggestue-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Loa

sne190810 skriver:

Ja, når hun spiser morgenmad og andet mad som er flydende Hun spiser fint nok, men det har det med at glide ned af skeen nogle gange og så ned på tøjet hvis hun ikke har smæk på. Såå, ja så meget vasketøj  gider jeg altså ikke have ..

Nogle gange har hun de der små savlesmække på i alm bomuld men det er nu mest fordi hun selv henter en og siger " påååå påååå". Tror hun føler hun pynter sig lidt med dem  Nogle gange vil hun gerne have mange på, og bliver ved med at komme med flere og flere mens hun ivrigt siger "påååå pååå pååå"

Hvis hun har dem på over i VG, har hun dem ALDRIG på når jeg henter hende. Ved ikke hvorfor, men VG piller dem af stort set hver gang

Haha lyder som her.

Isabella får altid en smæk på, men vuggestuen piller den ALTID af.... Og aner ikke hvorfor......

Ved sgu egentlig ikke om det er nødvendigt mere, men hun grisser tit med maden, eller når hun drikker, og så er det bare nemmere at have smæk på end at skifte tøjet hele tiden.... Men det syntes vuggestuen åbenbart ikke.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

NessaXenia

Vanessa (13 mdr) har altid en smæk på, det passer ligsom i hendes tøjfarve den dag, hun savler også bare meget og snottet pt, har gået i dagpleje i 1 uge, så indtil hun ikke savler så meget så har hun dem på..
hvis min kæreste glemmer at give hende en på feks når hun skal have nattøj på så er bodyen helt våd på 1/4..

Bliver dejligt når de kan undværres, selvom Vanessa er ligeglad

Anmeld

20. juni 2012

Brams

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Jeg har valgt "en gang imellem", kunne også have valgt "kun når hun spiser" - men det er kun en gang imellem, når hun spiser at hun har en hagesmæk på, f.eks. hvis vi får kødsauce, ellers har hun aldrig en på

Anmeld

20. juni 2012

Den lykkelige

Nej min har aldrig brugt..

Anmeld

20. juni 2012

B&J

fra han var 4mdr til han var 1år ja der brugte han hagesmæk...

ellers ikke han sviner ikke særlig meget på tøjet så det har vores dp- også stoppet med lige som vi gør og savlesmæk har han kun haft på 4 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.