Bruger Jeres børn hagesmæk (savlsmæk) - vuggestue-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger Jeres børn hagesmæk (savlsmæk)?? - vuggestuebørn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.256 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Nadia&Daniel

Se spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

HeXeri

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Her gjorde drengen indtil han regnede ud at han havde den på. Efter det skulle vi bare overveje at sætte hagesmæk på ham så var han i forsvarsposition og ret så vred. Så vi tørrede ham rundt om munden nærmest konstant da han fik tænder, det er heldigvis et overstået kapitel, så nu er det faktisk aldrig han savlver

Anmeld

9. juni 2012

MorDk

Kun når han spiser ... *S*

Anmeld

9. juni 2012

sne190810

Ja, når hun spiser morgenmad og andet mad som er flydende Hun spiser fint nok, men det har det med at glide ned af skeen nogle gange og så ned på tøjet hvis hun ikke har smæk på. Såå, ja så meget vasketøj  gider jeg altså ikke have ..

Nogle gange har hun de der små savlesmække på i alm bomuld men det er nu mest fordi hun selv henter en og siger " påååå påååå". Tror hun føler hun pynter sig lidt med dem  Nogle gange vil hun gerne have mange på, og bliver ved med at komme med flere og flere mens hun ivrigt siger "påååå pååå pååå"

Hvis hun har dem på over i VG, har hun dem ALDRIG på når jeg henter hende. Ved ikke hvorfor, men VG piller dem af stort set hver gang

Anmeld

9. juni 2012

LR85

I starten. 

Nu er han 2 og derfor ikke mere. 

Anmeld

9. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hagesmæk når hun spiser.

Og savlesmæk når jeg synes hun savler lidt for meget

Anmeld

9. juni 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Indtil for nylig har madeleine haft på hver dag, men nu er der lidt ro på tandfrem bruddene så nu går vi ikke så meget op i dem mere.

Anmeld

9. juni 2012

Maja_4000

Kun når hun spiser .. Og kun når det er noget med tomat , karry eller sådan noget , som farver meget :b

Vi brugte stort set kun savlesmæk da hun var helt lille og gylpede

Anmeld

9. juni 2012

Isabella_mor

Villads på 17 mdr bruger savlesmæk hver dag lige for tiden, han er igsng med at få kindtænder så han savler bare derud af. Men når der er ro på tænderne savler han næsten ikke. Sp der bruger han ikke savlesmæk. 

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Jeg har tilladt mig at svare selv om jeg ikke har VS barn men DP barn Jeg har svaret nej. Han har dog indtil for ikke så længe siden brugt hagesmæk hvis de skulle have pasta og kødsauce og ting i den dur. Ellers har han faktisk ikke brugt det lææænge.. Savlesmæk har han brugt meget kortvarigt da han var bebs.. Men han har aldrig været et barn der har savlet meget så har ikke gidet at give ham det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.