Bruger Jeres børn hagesmæk (savlsmæk) - vuggestue-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Muhmi

Ja hver dag, Silas er værre savler altid...

Og desuden synes jeg egetnlig de er skide søde, så de er næsten en del af hans outfit

Nå ja og Silas er dp-barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Klumpe-dumpe

Altså da min datter var lille brugte hun hagesmæke ved mad. Nu får hun forklæde på når vi får boller i karry. Hun har aldrig savlet ej heller ved tand frembrud, så savlesmække har hun aldrig brugt.

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Kun når vi får suppe får hun en lang én på, men hun er også 2,5 år

Hun har forresten aldrig savlet når hun har fået tænder

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Nu kom jeg jo i tvivl pga. spørgsmålet... De små savlesmække har Isabella aldrig brugt i vuggestuen, men kun ved tandfrembrud da hun savlede enormt. 

Herhjemme får hun stadig en stofble rundt om sig da hun stadig sviner lidt - det kommer også an på hvad hun får at spise. F.eks. pasta og tomatsovs, boller i karry osv. Men generelt så er hun ved at være rigtig god til at styre både ske og gaffel 

Anmeld

9. juni 2012

AdamsMor

Ja, da han fik tænder, fordi han KAMPSAVLEDE! Men ikke længere (han er 2½).
Han har hagesmæk på når han spiser suppe, yoghurt, havregryn og lign, men eller ikke.

Anmeld

9. juni 2012

Mother-love

Isabella er lige blevet et år.og hun har næsten hagesmæk på hele tiden. Da hun ikke rigtig kan styre hende savl når hun kravler. Og så har hunogså tendens til at gylpe. Men vi bruger ikke ret mange om dagen mere. Hun har 8 tænder så vil ikke lige det er pga tænder. Men visynes det er rarest så vi ikke skal gå og skifte tøj på hende hele tiden

Anmeld

9. juni 2012

Nea85

Clara savler kun, når hun går rundt med sin sut i munden, og det gør hun næsten aldrig herhjemme.
Hun får savlesmæk på i vuggestue, fordi de ikke er så gode til at give børnene hagesmække på, når de spiser frugt om formiddagen, og jeg gider ikke have pletter på hendes tøj af dén grund

Men det er først efter hun er startet i vuggestue for 3 uger siden, at vi er begyndt at give hende dem på - hun har kun 2 tænder og savlede ikke mere, da hun fik dem

Anmeld

9. juni 2012

Tona

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Amanda har savlsmæk på hver dag og sådan en hagesmæk med tagrende på når vi spiser.

Jeg syntes at sådan et barn kan rumme ret inponerende mængder af snot, savl og gylp og så er savlsmækken rar. Dog tænker jeg nu efterhånden ofte om aftenen at "nå i dag havde hun ikke brug for den" når jeg tit piller en ren savlsmæk af som ikke har været nødvendig. Men hvis hun ikke får den på så er det med garenti den dag hun skulle have haft den på

Anmeld

9. juni 2012

Tulle28

Nej og det. Har vi ikke gjort siden min datter var ca 1,5 år. Hun sviner faktisk sjældent:-) Hun er forresten 26 mdr nu.

Anmeld

9. juni 2012

Rødhætte

Nadia&Daniel skriver:

Se spørgsmål

Både ja og nej.. Lige nu har han savlesmæk på hver dag da han har 4 tænder på vej, men ellers ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.