An&Jo skriver:
Ja jeg er åbenbart lav, og for dårlig, og alt muligt andet grimt, fordi jeg har ti tusind andre ting i mit hoved at tænke på end lige min lillesøsters fødselsdag.. 
Min lillesøster blev 13 idag, og ja det havde jeg fuldstændig glemt, så har jo ikke fået ringet til hende, og ja det nager mig da, men derfor behøver min familie vel ikke kalde mig alt muligt grimt på grund af det??
Jeg ligger midt i eksamener som stresser mig for sindssygt og det ved familien godt, jeg ligger samtidig midt i en flytning, da jeg har været så heldig at få min lejlighed udlejet fra den 15 juli, så jeg skal være ude senest den 1 juli..
Derudover har jeg en tid på kardiologisk afdeling den 26 på grund af min hjerterytme, og det giver da også mange tanker midt i det hele..
Jeg har haft travlt hele dagen, først skole med info om praktik og hvordan de sidste 2 semestre skal forløbe, så har jeg skullet fremvise min lejlighed til hende der skal leje den, plus jeg har skullet hente 2 børn, så hjem og pakke ud og sætte på plads i huset, samle møbler og diverse andre ting og sager, og ja midt i det hele har jeg så glemt min søsters fødselsdag.. Jeg ved da godt det ikke er optimalt, men at sende mig beskeder og kalde mig grimme ting her kl 22 om aftenen hvor jeg ikke kan gøre noget alligevel, det syntes jeg simpelthen ikke de kan være bekendt..
Jeg kan ikke gøre for at mine forældre er pensionister og går hjemme, og at min søster også går hjemme og er ledig, og derfor ikke har andet at tage sig til.. Men jeg har rent faktisk en hverdag jeg skal følge, så de må da meget undskylde at en mærkedag ikke lige er det jeg husker lige nu..
Jeg ringer selvfølgelig derned imorgen, men er jeg virkelig den eneste som har glemt en fødselsdag på en person tæt på mig??
Jeg forstår faktisk udmærket, at en pige på 13 bliver meget skuffet over, at storesøster glemmer hendes fødselsdag. Det er ikke heldigt.
Jeg synes så, det er en skam, at jeres forældre ikke nøjes med at minde dig om det og lade dig om at ærgre dig - der er ingen grund til at udpensle for dig, at det er for dårligt, og jeg håber søreme ikke, de har kritiseret dig over for din søster.
Og nej, jeg har aldrig glemt en fødselsdag i den allernærmeste familie, og jeg ville nok blive såret, hvis nogen tæt på glemte et af mine børn - men jeg tænker, at I måske ikke har nogen tæt kontakt, siden du ikke har talt med hende eller dine forældre om det her i dagene op til?