Har i nogensinde glemt en fødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
An&Jo skriver:

Ja jeg er åbenbart lav, og for dårlig, og alt muligt andet grimt, fordi jeg har ti tusind andre ting i mit hoved at tænke på end lige min lillesøsters fødselsdag..

Min lillesøster blev 13 idag, og ja det havde jeg fuldstændig glemt, så har jo ikke fået ringet til hende, og ja det nager mig da, men derfor behøver min familie vel ikke kalde mig alt muligt grimt på grund af det??

Jeg ligger midt i eksamener som stresser mig for sindssygt og det ved familien godt, jeg ligger samtidig midt i en flytning, da jeg har været så heldig at få min lejlighed udlejet fra den 15 juli, så jeg skal være ude senest den 1 juli..
Derudover har jeg en tid på kardiologisk afdeling den 26 på grund af min hjerterytme, og det giver da også mange tanker midt i det hele..

Jeg har haft travlt hele dagen, først skole med info om praktik og hvordan de sidste 2 semestre skal forløbe, så har jeg skullet fremvise min lejlighed til hende der skal leje den, plus jeg har skullet hente 2 børn, så hjem og pakke ud og sætte på plads i huset, samle møbler og diverse andre ting og sager, og ja midt i det hele har jeg så glemt min søsters fødselsdag.. Jeg ved da godt det ikke er optimalt, men at sende mig beskeder og kalde mig grimme ting her kl 22 om aftenen hvor jeg ikke kan gøre noget alligevel, det syntes jeg simpelthen ikke de kan være bekendt..
Jeg kan ikke gøre for at mine forældre er pensionister og går hjemme, og at min søster også går hjemme og er ledig, og derfor ikke har andet at tage sig til.. Men jeg har rent faktisk en hverdag jeg skal følge, så de må da meget undskylde at en mærkedag ikke lige er det jeg husker lige nu..

Jeg ringer selvfølgelig derned imorgen, men er jeg virkelig den eneste som har glemt en fødselsdag på en person tæt på mig??

Jeg forstår faktisk udmærket, at en pige på 13 bliver meget skuffet over, at storesøster glemmer hendes fødselsdag. Det er ikke heldigt. 

Jeg synes så, det er en skam, at jeres forældre ikke nøjes med at minde dig om det og lade dig om at ærgre dig - der er ingen grund til at udpensle for dig, at det er for dårligt, og jeg håber søreme ikke, de har kritiseret dig over for din søster. 

Og nej, jeg har aldrig glemt en fødselsdag i den allernærmeste familie, og jeg ville nok blive såret, hvis nogen tæt på glemte et af mine børn - men jeg tænker, at I måske ikke har nogen tæt kontakt, siden du ikke har talt med hende eller dine forældre om det her i dagene op til? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

An&Jo

FruK skriver:

Det kan ske når man har en masse andet i hovedet. 

Jeg kan godt forstå at hun er blevet skuffet - men ligefrem at kalde dig grimme ting...??! 

jeg har nemlig tusind andre ting i hovedet, så kan jo altså ikke huske alt..

Men ja, at skælde ud og sige grimme ting, det synes jeg ikke er iorden..

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

Kan du ikke nå at ringe i dag, dagen er da ikke slut?

Anmeld

8. juni 2012

Lullaby

An&Jo skriver:

Der er 10 år imellem min søster og jeg, jeg snakker aldrig med hende da jeg ikke har noget at snakke med hende om, så vil ikke ligefrem kalde os tætte..

jeg har det da os dårligt med det, men det hjælper jo ikke ligefrem på lysten til at ringe når jeg ved min mor tager telefonen imorgen og starter forfra med at svine mig over det..

Kan du ikke sende din søster en sms? Hun er 13 så har hun ikke en mobil? Eller ringe til hendes mobil og undskylde?

Anmeld

8. juni 2012

An&Jo

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår faktisk udmærket, at en pige på 13 bliver meget skuffet over, at storesøster glemmer hendes fødselsdag. Det er ikke heldigt. 

Jeg synes så, det er en skam, at jeres forældre ikke nøjes med at minde dig om det og lade dig om at ærgre dig - der er ingen grund til at udpensle for dig, at det er for dårligt, og jeg håber søreme ikke, de har kritiseret dig over for din søster. 

Og nej, jeg har aldrig glemt en fødselsdag i den allernærmeste familie, og jeg ville nok blive såret, hvis nogen tæt på glemte et af mine børn - men jeg tænker, at I måske ikke har nogen tæt kontakt, siden du ikke har talt med hende eller dine forældre om det her i dagene op til? 

jeg har snakket med min ældre søster om det, fordi vi skulle have købt gave sammen, men det måtte jeg melde afbud til på grund af eksamenslæsning..

har lige været til en stor skriftlig eksamen igår som tog rigtig hårdt på mig, og tanken om at jeg muligvis er dumpet igen kører rundt i hovedet på mig..
Jeg har ikke nogen tæt kontakt til mine forældre, eller min mindre søster, jeg har virkelig ikke andet end gener tilfælles med dem..
Jeg forstår os hun bliver skuffet, men det er ikke engang hende selv der har nævnt det for mig, det er mine 2 andre søskende der synes jeg skulle have en sviner her til aften, og jo, du kan lige bande på at de har siddet og snakket grimt om mig foran min lillesøster, for sådan er min familie desværre..

Anmeld

8. juni 2012

An&Jo

Lullaby skriver:

Kan du ikke sende din søster en sms? Hun er 13 så har hun ikke en mobil? Eller ringe til hendes mobil og undskylde?

jo en sms var en mulighed hvis jeg havde hendes telefonnummer, men det har jeg ikke..
som sagt, så er det ikke en søster jeg har særlig kontakt til i forvejen..

Anmeld

8. juni 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Kan du ikke nå at ringe i dag, dagen er da ikke slut?

nej for de er gået i seng dernede..

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

nej for de er gået i seng dernede..

Så ville jeg sende en sms. Synes det er vigtigt at gøre når nu dagen ikke er slut. Så kan du måske også ringe i morgen

Hov kan se du ikke har hendes nr, så er det jo ikke nemt.

Anmeld

8. juni 2012

Kløver

An&Jo skriver:

Nejhgogniingeingen

jeg har det da os vildt dårligt over det, men kan jo ikke gøre det om..

Men at kalde mig grimme ting over det, synes jeg ikke er iorden..

Nej ingen grund til grimme gloser og var noget andet hvis det altid var sådan og man var ligeglad

Anmeld

8. juni 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Så ville jeg sende en sms. Synes det er vigtigt at gøre når nu dagen ikke er slut. Så kan du måske også ringe i morgen

Hov kan se du ikke har hendes nr, så er det jo ikke nemt.

nej har nemlig ikke hendes nummer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.