Åhhh den sodavand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

MorDk

Fru.Mäes <3 skriver:

Ha ha - vi har dåse cola'er herhjemme, og jeg skal bare have min COCA COLA om aftenen 

Dejlig kold også ledsaget af en god SNICKERS 

GUFFELUF altså - jeg ELSKER DET!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

CaWi

Fru.Mäes <3 skriver:

Ha ha - vi har dåse cola'er herhjemme, og jeg skal bare have min COCA COLA om aftenen 

Dejlig kold også ledsaget af en god SNICKERS 

GUFFELUF altså - jeg ELSKER DET!!!

Mmm... Cola og chokolade... Der findes bare ik noget bedre
Sådan har jeg altid haft det. Før-under og efter graviditeten

Anmeld

9. juni 2012

nilletøz

MorDk skriver:

I denne graviditet har jeg været fuldstændig afhængig af og vild med sodavand. Plejer ikke at være super glad for det. Jeg kunne drikke Cola og Sprite hele tiden! Prøver at holde mig fra det, men det er for svært!

Andre med samme dårlige vane?

Jeg ved jo godt at alt det sukker ikke er godt for hverken mig eller Lillepigen. Hmm... måske derfor hun er så HYPER aktiv? Puha!

Det kender jeg alt for godt!!

Da jeg ventede min først søn Lukas var jeg totalt afhængig af cola, drak altid cola, men efter jeg fødte og ikke lige fik den cola, fik jeg bare den værste hovedpine! 

Tænkte ikke at det kunne være colaen der gjorde det, men ja jeg købe en cola og hovdepinen forsvandt kort tid efter.

Min mor sagde at det nok var colaen, så jeg prøvede at ladevære med at drikke cola og ja hovdepinen kom igen

Så ja jeg var afhæningen af cola, så jeg måtte tag en kold tyrker som var rigtig slem at komme igennem. 

I dag kan jeg ikke døje lugten af cola, har prøvet at drikken en, men det smager mig ikke, og hovdepinen kommer bare igen. 

Så ikke cola til mig.

Anmeld

9. juni 2012

FruK

nilletøz skriver:

Det kender jeg alt for godt!!

Da jeg ventede min først søn Lukas var jeg totalt afhængig af cola, drak altid cola, men efter jeg fødte og ikke lige fik den cola, fik jeg bare den værste hovedpine! 

Tænkte ikke at det kunne være colaen der gjorde det, men ja jeg købe en cola og hovdepinen forsvandt kort tid efter.

Min mor sagde at det nok var colaen, så jeg prøvede at ladevære med at drikke cola og ja hovdepinen kom igen

Så ja jeg var afhæningen af cola, så jeg måtte tag en kold tyrker som var rigtig slem at komme igennem. 

I dag kan jeg ikke døje lugten af cola, har prøvet at drikken en, men det smager mig ikke, og hovdepinen kommer bare igen. 

Så ikke cola til mig.

Det er koffeinen i cola man bliver afhængig af - og derfor man hovedpine, når man så ikke får det. Man kan få det på samme måde med kaffe.

Anmeld

9. juni 2012

nilletøz

FruK skriver:

Det er koffeinen i cola man bliver afhængig af - og derfor man hovedpine, når man så ikke får det. Man kan få det på samme måde med kaffe.

Ja det ved jeg.. Drikker også kaffe, og hvis jeg ikke får en kop kaffe en hel dag, så har jeg hovdepine igen. Kan ikke undvære min kaffe, og slet ikke om morgen.

Anmeld

9. juni 2012

female

MorDk skriver:

I denne graviditet har jeg været fuldstændig afhængig af og vild med sodavand. Plejer ikke at være super glad for det. Jeg kunne drikke Cola og Sprite hele tiden! Prøver at holde mig fra det, men det er for svært!

Jeg ved jo godt at alt det sukker ikke er godt for hverken mig eller Lillepigen. Hmm... måske derfor hun er så HYPER aktiv? Puha!

Jeg har holdt mig fra cola i min graviditet pga. koffeinen. (Har prøvet en enkelt, men baby blev simpelhen så aktiv, fordi hun ikke har fået koffein før).

De sidste måneder har jeg desuden ikke drukket andet sodavand, da jeg har lidt meget af halsbrand og har fundet ud af, at min halsbrand bliver hel slem, når jeg drikker sodavand.

Nu er jeg så 40+5 og kunne snart dø for en cola! Jeg har simpelthen sådan lyst til en iskold cola. Så det skal være min belønning, når fødslen er overstået. Skal have en iskold cola som noget af det første.

Anmeld

9. juni 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

Hehe ja, jeg var total tosset med det - men det var jeg også før og nu 

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

Puha jeg var også lidt for vild med det sodavand da jeg var gravid! Efter fødslen draslede jeg ned og kom på saftevandsvognen - og nu vandvognen  For 1 mrd. siden fik jeg konstateret sykkersyge, så nu er det kun light hvis jeg endelig skal have sodavand (og mig som altid har hadet light 

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Puha jeg var også lidt for vild med det sodavand da jeg var gravid! Efter fødslen draslede jeg ned og kom på saftevandsvognen - og nu vandvognen  For 1 mrd. siden fik jeg konstateret sykkersyge, så nu er det kun light hvis jeg endelig skal have sodavand (og mig som altid har hadet light 

Puha light det kan jeg ikke lide.. Men jeg må slet ikke få light .. Så det slipper jeg for .. 

Men jeg elsker godt nok cola 

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Puha light det kan jeg ikke lide.. Men jeg må slet ikke få light .. Så det slipper jeg for .. 

Men jeg elsker godt nok cola 

Jeg kan heller ikke det light - så hellere vand. Men Faxe Kondi Light er nu ikke så slem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.