Åhhh den sodavand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

MorDk

I denne graviditet har jeg været fuldstændig afhængig af og vild med sodavand. Plejer ikke at være super glad for det. Jeg kunne drikke Cola og Sprite hele tiden! Prøver at holde mig fra det, men det er for svært!

Andre med samme dårlige vane?

Jeg ved jo godt at alt det sukker ikke er godt for hverken mig eller Lillepigen. Hmm... måske derfor hun er så HYPER aktiv? Puha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

I denne graviditet har jeg været fuldstændig afhængig af og vild med sodavand. Plejer ikke at være super glad for det. Jeg kunne drikke Cola og Sprite hele tiden! Prøver at holde mig fra det, men det er for svært!

Jeg ved jo godt at alt det sukker ikke er godt for hverken mig eller Lillepigen. Hmm... måske derfor hun er så HYPER aktiv? Puha!

Jeg har det på præcis samme måde .. Kunne drikke cola konstant ! :/

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Jeg har altid drukket meget light, men valgte da vi startede sidste behandling at stoppe med de kunstige sødestoffer, så nu skal det være rigtig cola osv. men det er svært ikke at drikke den samme mængde. Men jeg tvinger mig selv til at drikke vand til måltiderne, så jeg ikke drukner min appetit i cola

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Jeg har det på præcis samme måde .. Kunne drikke cola konstant ! :/

Det er fandme ikke godt! Og jeg vil ikke drikke Light!

1. Det smager bare ikke af det samme

2. Det siges at Light produkter kan fremprovokerer for tidlig fødsel!

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har altid drukket meget light, men valgte da vi startede sidste behandling at stoppe med de kunstige sødestoffer, så nu skal det være rigtig cola osv. men det er svært ikke at drikke den samme mængde. Men jeg tvinger mig selv til at drikke vand til måltiderne, så jeg ikke drukner min appetit i cola

Til aftensmaden drikker jeg mælk eller vand. Men om aftenen får jeg træng til sodavand... og også hvis jeg ude og gå ...

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Det er fandme ikke godt! Og jeg vil ikke drikke Light!

1. Det smager bare ikke af det samme

2. Det siges at Light produkter kan fremprovokerer for tidlig fødsel!

Jeg haaader light .. !
Har aldrig drukket det 

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Light er L.O.R.T

Anmeld

8. juni 2012

spj

Er også total afhængig af sodavand og især cola.
Har tit hovedpine også hjælper det altså med noget cola. Kan ikke blive enig med mig selv, om det er bedst at drikke cola eller tage nogle piller.

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Til aftensmaden drikker jeg mælk eller vand. Men om aftenen får jeg træng til sodavand... og også hvis jeg ude og gå ...

Jeg har det også værst om aftenen, også når jeg er på indkøb/ude og køre bil etc. Jeg har væbnet mig med en flaske vand som jeg har med allesteder, så jeg kan drikke af den hvis jeg bliver tørstig og det gør at jeg undgår at købe sodavand 50% af tiden.
Om aftenen tager jeg altid et glas vand med ind også så jeg prøver at lokke mig selv til at vælge det rigtige - det virker ikke så god t Så nu har vi bare ikke cola i huset. Det virker. For jeg er for doven til at køre på tanken!

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

spj skriver:

Er også total afhængig af sodavand og især cola.
Har tit hovedpine også hjælper det altså med noget cola. Kan ikke blive enig med mig selv, om det er bedst at drikke cola eller tage nogle piller.

Hmm... ja kartoffel kartoffel

Jeg er jo ikke meget for at tage piller....

Svært dilemma. Ingen er delene er jo gode... sååå....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.