Åhhh den sodavand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

I denne graviditet har jeg været fuldstændig afhængig af og vild med sodavand. Plejer ikke at være super glad for det. Jeg kunne drikke Cola og Sprite hele tiden! Prøver at holde mig fra det, men det er for svært!

Andre med samme dårlige vane?

Jeg ved jo godt at alt det sukker ikke er godt for hverken mig eller Lillepigen. Hmm... måske derfor hun er så HYPER aktiv? Puha!

Åh gud, hvor er det dejligt at høre man ikke er helt alene om det. :-) 

Ja man ved jo godt at det hverken er sundt for en selv eller for baby, i maven.. MEN det smager bare sååå godt! 

Jeg drikker så vand til morgenmad, middagsmad og aftensmad, da jeg ELSKER mælk!  Men om aftnen og i løbet af dagen, har jeg bare et konstant behov for sukker, det er helt vildt..   - Men efter fødslen så er det altså slut fra min side, det er jo som sagt ikke sundt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Solstrålebørn

Uh jeg drak light hele vejen igennem graviditeten, kunne simpelthen ikke slippe det... 

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

lillemor92 skriver:

Åh gud, hvor er det dejligt at høre man ikke er helt alene om det. :-) 

Ja man ved jo godt at det hverken er sundt for en selv eller for baby, i maven.. MEN det smager bare sååå godt! 

Jeg drikker så vand til morgenmad, middagsmad og aftensmad, da jeg ELSKER mælk!  Men om aftnen og i løbet af dagen, har jeg bare et konstant behov for sukker, det er helt vildt..   - Men efter fødslen så er det altså slut fra min side, det er jo som sagt ikke sundt. 

Nej og det virker fuldstændig grotesk et eller andet sted at man undgår en masse i sin graviditet... for at passe på baby. Og alligevel er der nogle syndere! Fx. rør jeg ikke hårfarve og alkohol. Men sminke, sukker osv ja det bruger jeg! Altså nogle gange er man lidt "dobbeltmoralsk"

(åh hader at bruge den vending ) Nå, men håber du forstå hvad jeg mener...

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Nej og det virker fuldstændig grotesk et eller andet sted at man undgår en masse i sin graviditet... for at passe på baby. Og alligevel er der nogle syndere! Fx. rør jeg ikke hårfarve og alkohol. Men sminke, sukker osv ja det bruger jeg! Altså nogle gange er man lidt "dobbeltmoralsk"

(åh hader at bruge den vending ) Nå, men håber du forstå hvad jeg mener...

Ja, du har fuldstændig ret!! 

Jeg er dog ikke så skeptisk med alle de ting man må og ikke må, jeg ryger self ikke og drikker ikke. hvilket jeg syntes er de vigtigste punkter man holder sig fra. 

Men jeg æder sukker når jeg vil, bruger shampoo, parfume, make up og hudpleje produkter som altid. Men ja der er lidt dobbeltmoral, i alt det med hvad man må/ hvad man gør osv.  

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

lillemor92 skriver:

Ja, du har fuldstændig ret!! 

Jeg er dog ikke så skeptisk med alle de ting man må og ikke må, jeg ryger self ikke og drikker ikke. hvilket jeg syntes er de vigtigste punkter man holder sig fra. 

Men jeg æder sukker når jeg vil, bruger shampoo, parfume, make up og hudpleje produkter som altid. Men ja der er lidt dobbeltmoral, i alt det med hvad man må/ hvad man gør osv.  

Jaa... men generelt sys jeg bare man skal bruge sin sunde fornuft!

Anmeld

8. juni 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Jaa... men generelt sys jeg bare man skal bruge sin sunde fornuft!

Ja præcis. :-) 
også gøre som man selv føler for, ikke hvad andre syntes.  

Anmeld

8. juni 2012

pemiro

Jeghar været på colatrip de sidste par uger :/ det er ikke godt.. Jeg kan virkelig blive helt sur hvis jeg ikke får min cola.. Drikker 1-2 om dagen... Skal så lige soges at det er glascola, så de er jo ikke så store igen..
Men puha, jeg KAN simpelthen ikke lade dem være..
Der er et monster i mig der styre den trang...
Det er usundt OG pisse dyrt :/
Glæder mig til je har født hehe.. Har aldrig rigtig drukket cola før - underligt

Anmeld

8. juni 2012

Valle81

Cola er GUD)

Er dog mest til Harboe cola og en skal være iskold:0)

Drikker alt alt for meget af det, også under mine graviditeter:0) men skidt...

Anmeld

8. juni 2012

spj

MorDk skriver:

Hmm... ja kartoffel kartoffel

Jeg er jo ikke meget for at tage piller....

Svært dilemma. Ingen er delene er jo gode... sååå....

Det er jeg nemlig heller ikke, så derfor er det altid blevet til et glas cola.

Anmeld

8. juni 2012

Fru.Mäes <3

Ha ha - vi har dåse cola'er herhjemme, og jeg skal bare have min COCA COLA om aftenen 

Dejlig kold også ledsaget af en god SNICKERS 

GUFFELUF altså - jeg ELSKER DET!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.