En officiel undskyldning til Louise17!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Laulund87

Jeg synes det er rigtig fint du undskylder

Det er nok ikke til at undgå med alle de fakere, men jeg synes der er en kedelig tendens til at drage hurtige konklusioner Den anden dag var der pludselig flere i en tråd der anklagede TS for at være fake og der var ingenting der pegede i den retning. Det synes jeg er rigtig synd for det må dælme være ubehageligt at blive anklaget for noget man ikke er.

Jeg synes også der var flere ting der var lidt underlige omkring Louise17 så den er ikke myntet på det, men det kan jo være en reminder om lige at kontakte staff før man råber brand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

bobbles

jeg vil da også gerne komme med en undskyldning i og med jeg skrev, og jeg citerer: det er da sjovt at der var en fake profil med det samme navn i sidste uge. Og når jeg skriver sådan så er det fordi jeg hørte fra anden debat at navnet louise17 var fake!

En anden ting, nu vil jeg ikke træde nogen over tæerne overhovedet, men kan se du er 17 og gravid, undskyld men hvordan kan det være at man som 17 årig vælger helt bevist at få et barn? Misforstå mig ikke jeg elsker mine børn højere end livet, men havde jeg kunne gå tilbage i tiden havde jeg nok ventet et par år med at få børn, og jeg var 21 da jeg fik min første. Det er ingen løftet pegefinger overhovedet, det er nok bare mig der undrer sig, men hver generation ændrer sig selvfølgelig med tiden, men med på vejen skal du da have et stort tillykke med den lille, og håber du vil få en god fremtid med den kommende h*n

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

jeg vil da også gerne komme med en undskyldning i og med jeg skrev, og jeg citerer: det er da sjovt at der var en fake profil med det samme navn i sidste uge. Og når jeg skriver sådan så er det fordi jeg hørte fra anden debat at navnet louise17 var fake!

En anden ting, nu vil jeg ikke træde nogen over tæerne overhovedet, men kan se du er 17 og gravid, undskyld men hvordan kan det være at man som 17 årig vælger helt bevist at få et barn? Misforstå mig ikke jeg elsker mine børn højere end livet, men havde jeg kunne gå tilbage i tiden havde jeg nok ventet et par år med at få børn, og jeg var 21 da jeg fik min første. Det er ingen løftet pegefinger overhovedet, det er nok bare mig der undrer sig, men hver generation ændrer sig selvfølgelig med tiden, men med på vejen skal du da have et stort tillykke med den lille, og håber du vil få en god fremtid med den kommende h*n

Nu må du ikke misforstå mig

Det var ikke for at være ude på at hænge dig ud at jeg skrev som jeg skrev Det var bare for at sige at hendes debat dermed tog en helt anden retning 

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er rigtig fint du undskylder

Det er nok ikke til at undgå med alle de fakere, men jeg synes der er en kedelig tendens til at drage hurtige konklusioner Den anden dag var der pludselig flere i en tråd der anklagede TS for at være fake og der var ingenting der pegede i den retning. Det synes jeg er rigtig synd for det må dælme være ubehageligt at blive anklaget for noget man ikke er.

Jeg synes også der var flere ting der var lidt underlige omkring Louise17 så den er ikke myntet på det, men det kan jo være en reminder om lige at kontakte staff før man råber brand

Enig

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Mor og meget mere skriver:

Så er det mig, der undskylder - der var en herinde, der skrev på en anden debatside, at de lige skulle vide, hun var fake, og det var i mine øjne en virkelig svinestreg - men det var så ikke dig, og jeg beklager meget, jeg tog fejl. 

Og jeg tænkte nok, hun selv havde lukket profilen - men nogen brugte hendes lukkede profil som bevis for, at hun var fake, som om staff havde lukket den. Det undrede mig, at de kunne drage den konklusion. 

Som nævnt, så er det ikke dig, jeg tænker på mht konsekvenser/straf - jeg ønsker blot fremadrettet, at noget lignende ikke gentager sig, men der er måske allerede regler om dette. 

At jeg synes, du fortjener røde ører, er for mig en naturlig konsekvens af dit indlæg - ja, jeg synes, du har dummet dig, men tager samtidig hatten af for, at du står frem. Positivt set kunne denne historie forhindre, at noget lignende gentager sig, og derfor er det godt, du kommer frem og undskylder. Jeg er ikke ude på at skyde på dig - men på selve fænomenet med, at der piskes en stemning op, og at tvivl og gisninger gøres til sandheder. Du var jo ikke alene om at lægge to og to sammen og få lidt for meget som facit. 

Det er helt i orden

Hihi, du kan heller ikke skyde mig, jeg er bag en skærm nemlig

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Nu må du ikke misforstå mig

Det var ikke for at være ude på at hænge dig ud at jeg skrev som jeg skrev Det var bare for at sige at hendes debat dermed tog en helt anden retning 

det var som sådan heller ikke lige ment på dig søde, blot hele debaten  men fik selv skrevet en undskyldning samt min mening og nogen tanker og det synes jeg er det vigtigste

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

det var som sådan heller ikke lige ment på dig søde, blot hele debaten  men fik selv skrevet en undskyldning samt min mening og nogen tanker og det synes jeg er det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.