Mor og meget mere skriver:
Så er det mig, der undskylder - der var en herinde, der skrev på en anden debatside, at de lige skulle vide, hun var fake, og det var i mine øjne en virkelig svinestreg - men det var så ikke dig, og jeg beklager meget, jeg tog fejl.
Og jeg tænkte nok, hun selv havde lukket profilen - men nogen brugte hendes lukkede profil som bevis for, at hun var fake, som om staff havde lukket den. Det undrede mig, at de kunne drage den konklusion.
Som nævnt, så er det ikke dig, jeg tænker på mht konsekvenser/straf - jeg ønsker blot fremadrettet, at noget lignende ikke gentager sig, men der er måske allerede regler om dette.
At jeg synes, du fortjener røde ører, er for mig en naturlig konsekvens af dit indlæg - ja, jeg synes, du har dummet dig, men tager samtidig hatten af for, at du står frem. Positivt set kunne denne historie forhindre, at noget lignende gentager sig, og derfor er det godt, du kommer frem og undskylder. Jeg er ikke ude på at skyde på dig - men på selve fænomenet med, at der piskes en stemning op, og at tvivl og gisninger gøres til sandheder. Du var jo ikke alene om at lægge to og to sammen og få lidt for meget som facit.