En officiel undskyldning til Louise17!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

isabellasmor

Muhmi skriver:

Jeg vil lige sige at jeg har snakket med Louise17 om at hun skulle være fake (For en uges tid siden!) og det fortæller hun mig at hun ikke er... (De fleste fakeprofiler ville løbe skrigende bort hvis de blev konfronteret med selv samme spørgsmål) Det er MIG der har startet alt den røre omkring at hun skulle være fake OG jeg må indrømme at jeg har taget fejl og at efter jeg har regnet på tingene så mht. sa og ny graviditet så kan det altså SAGTENS passe at hun er seks uger henne i dag.. Trust me, jeg har SELV prøvet det hele TO gange...

Da jeg snakkede med Louise17 omkring alt det her, var hun MEGET ked af den behandling hun har modtaget herinde og jeg er ikke bleg for at kalde mig skyldig i den behandling.

Jeg vil gerne officielt undskylde denne heskejagt af Louise17 og melde mig som én af dem der ikke længere mener at hun er en fakeprofil!

Jeg har kun læst med på sidelinjen af de omtalte debatter , og kan kun sige at jeg ville blive ked hvis det var mig der blev stemplet fake pga jeg måske havde en uheldig periode jeg ville dele med andre "anonymt" . Så det er super fedt når man som du kan give en så flot undskyldning. Flere af dig tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Kofoed.

Muhmi skriver:

Glem det selv?

Men regner med at det var samme spørgsmål som Omsorgsgiver

Ikke helt, hehe. Men øh, tog lige fejl af to venner

Vil bare sige, at vi andre kan jo ikke vide, at hun er ægte nok, med alle de teorier der har kørt herinde, så hvis hun ser denne debat og den debat om hende, så skal hun nok have det i mente.

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Muhmi skriver:

Jeg vil lige sige at jeg har snakket med Louise17 om at hun skulle være fake (For en uges tid siden!) og det fortæller hun mig at hun ikke er... (De fleste fakeprofiler ville løbe skrigende bort hvis de blev konfronteret med selv samme spørgsmål) Det er MIG der har startet alt den røre omkring at hun skulle være fake OG jeg må indrømme at jeg har taget fejl og at efter jeg har regnet på tingene så mht. sa og ny graviditet så kan det altså SAGTENS passe at hun er seks uger henne i dag.. Trust me, jeg har SELV prøvet det hele TO gange...

Da jeg snakkede med Louise17 omkring alt det her, var hun MEGET ked af den behandling hun har modtaget herinde og jeg er ikke bleg for at kalde mig skyldig i den behandling.

Jeg vil gerne officielt undskylde denne heskejagt af Louise17 og melde mig som én af dem der ikke længere mener at hun er en fakeprofil!

Jeg må indrømme, at jeg heller aldrig blev klog på, hvad der gjorde dig så sikker i din sag, at du ligefrem advarede imod hende på en anden side. At hendes profil blev lukket kunne jo lige så vel skyldes, at hun selv havde smækket med døren. 

Jeg synes, der er langt fra at have en mistanke og til at erklære, at nogen er fake, så ærligt talt synes jeg, du fortjener at have røde ører - og når det er sagt, så glæder det mig, at du er "mand" for at bringe en undskyldning. 

Fremadrettet tænker jeg på, om det ikke bør få konsekvenser fra staffs side, når nogen anklager andre for at være fake - og det er ikke for at skyde på dig, men netop tænkt fremadrettet. Man ødelægger jo mindst lige så meget med urigtige anklager, som man gør med at fake. 

Anmeld

8. juni 2012

Kofoed.

Mor og meget mere skriver:

Jeg må indrømme, at jeg heller aldrig blev klog på, hvad der gjorde dig så sikker i din sag, at du ligefrem advarede imod hende på en anden side. At hendes profil blev lukket kunne jo lige så vel skyldes, at hun selv havde smækket med døren. 

Jeg synes, der er langt fra at have en mistanke og til at erklære, at nogen er fake, så ærligt talt synes jeg, du fortjener at have røde ører - og når det er sagt, så glæder det mig, at du er "mand" for at bringe en undskyldning. 

Fremadrettet tænker jeg på, om det ikke bør få konsekvenser fra staffs side, når nogen anklager andre for at være fake - og det er ikke for at skyde på dig, men netop tænkt fremadrettet. Man ødelægger jo mindst lige så meget med urigtige anklager, som man gør med at fake. 

Du mener, at man kan blive "straffet" for, at komme med urigtige offentlige anklager af andre bruger? Hvis det var rigtig forstået, kan man så ikke allerede det?

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Mor og meget mere skriver:

For det første: Så advarede jeg ikke imod hende på en anden side.

For det andet: Så blev hendes profil ikke lukket, det gjorde hun selv.

For det trejde: Så anklagede jeg hende efter hun havde deaktiveret sig, (fordi det virkede meget fishy at hun smuttede uden en forklaring, eller at hun forsvarede sig) Men al den mistanke jeg havde blev gjort i PB'er MED staff.

Men ja, røde øre det har jeg men det har ikke noget med dig at gøre, for jeg har nu sådan set ikke brug for at blive formanet af dig

Jeg har undskyldt og det er meget fint at du synes jeg fortjener en straf og hvis jeg får det jamen så må jeg jo tage den..

Men tak

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg giver da også en lille undskyldning med på vejen!

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jeg giver da også en lille undskyldning med på vejen!

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Muhmi skriver:

For det første: Så advarede jeg ikke imod hende på en anden side.

For det andet: Så blev hendes profil ikke lukket, det gjorde hun selv.

For det trejde: Så anklagede jeg hende efter hun havde deaktiveret sig, (fordi det virkede meget fishy at hun smuttede uden en forklaring, eller at hun forsvarede sig) Men al den mistanke jeg havde blev gjort i PB'er MED staff.

Men ja, røde øre det har jeg men det har ikke noget med dig at gøre, for jeg har nu sådan set ikke brug for at blive formanet af dig

Jeg har undskyldt og det er meget fint at du synes jeg fortjener en straf og hvis jeg får det jamen så må jeg jo tage den..

Men tak

Så er det mig, der undskylder - der var en herinde, der skrev på en anden debatside, at de lige skulle vide, hun var fake, og det var i mine øjne en virkelig svinestreg - men det var så ikke dig, og jeg beklager meget, jeg tog fejl. 

Og jeg tænkte nok, hun selv havde lukket profilen - men nogen brugte hendes lukkede profil som bevis for, at hun var fake, som om staff havde lukket den. Det undrede mig, at de kunne drage den konklusion. 

Som nævnt, så er det ikke dig, jeg tænker på mht konsekvenser/straf - jeg ønsker blot fremadrettet, at noget lignende ikke gentager sig, men der er måske allerede regler om dette. 

At jeg synes, du fortjener røde ører, er for mig en naturlig konsekvens af dit indlæg - ja, jeg synes, du har dummet dig, men tager samtidig hatten af for, at du står frem. Positivt set kunne denne historie forhindre, at noget lignende gentager sig, og derfor er det godt, du kommer frem og undskylder. Jeg er ikke ude på at skyde på dig - men på selve fænomenet med, at der piskes en stemning op, og at tvivl og gisninger gøres til sandheder. Du var jo ikke alene om at lægge to og to sammen og få lidt for meget som facit. 

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Kofoed. skriver:

Du mener, at man kan blive "straffet" for, at komme med urigtige offentlige anklager af andre bruger? Hvis det var rigtig forstået, kan man så ikke allerede det?

Det er der måske - jeg vidste det ikke, og det fremgik ikke af indlægget, så jeg var i tvivl. 

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Har ingen ide om debatten der er foregået, men kan forstå det har været alvorligt og syntes du skal have applaus for at give hende en offentligt/officiel undskyldning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.