En officiel undskyldning til Louise17!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Muhmi

Jeg vil lige sige at jeg har snakket med Louise17 om at hun skulle være fake (For en uges tid siden!) og det fortæller hun mig at hun ikke er... (De fleste fakeprofiler ville løbe skrigende bort hvis de blev konfronteret med selv samme spørgsmål) Det er MIG der har startet alt den røre omkring at hun skulle være fake OG jeg må indrømme at jeg har taget fejl og at efter jeg har regnet på tingene så mht. sa og ny graviditet så kan det altså SAGTENS passe at hun er seks uger henne i dag.. Trust me, jeg har SELV prøvet det hele TO gange...

Da jeg snakkede med Louise17 omkring alt det her, var hun MEGET ked af den behandling hun har modtaget herinde og jeg er ikke bleg for at kalde mig skyldig i den behandling.

Jeg vil gerne officielt undskylde denne heskejagt af Louise17 og melde mig som én af dem der ikke længere mener at hun er en fakeprofil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Jeg vil lige sige at jeg har snakket med Louise17 om at hun skulle være fake (For en uges tid siden!) og det fortæller hun mig at hun ikke er... (De fleste fakeprofiler ville løbe skrigende bort hvis de blev konfronteret med selv samme spørgsmål) Det er MIG der har startet alt den røre omkring at hun skulle være fake OG jeg må indrømme at jeg har taget fejl og at efter jeg har regnet på tingene så mht. sa og ny graviditet så kan det altså SAGTENS passe at hun er seks uger henne i dag.. Trust me, jeg har SELV prøvet det hele TO gange...

Da jeg snakkede med Louise17 omkring alt det her, var hun MEGET ked af den behandling hun har modtaget herinde og jeg er ikke bleg for at kalde mig skyldig i den behandling.

Jeg vil gerne officielt undskylde denne heskejagt af Louise17 og melde mig som én af dem der ikke længere mener at hun er en fakeprofil!

Flot gjort, at du giver en officiel undskyldning

Anmeld

8. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu spørger jeg bare men hvordan ved du konkret at hendes profil ikke var fake?? Har du nogen beviser for det eller har hun bare sagt til dig at hun ikke er fake og så er det det??

Jeg er kun nysgerrig

Anmeld

8. juni 2012

LouiseRH

Muhmi skriver:

Flot at du indrømmer din fejl

Håber da Louise17 bliver hængene herinde, på trods af den dårlige velkomst

Anmeld

8. juni 2012

anynom

Muhmi skriver:

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Omsorgsgiver skriver:

Nu spørger jeg bare men hvordan ved du konkret at hendes profil ikke var fake?? Har du nogen beviser for det eller har hun bare sagt til dig at hun ikke er fake og så er det det??

Jeg er kun nysgerrig

Da vi skrev sammen for lidt over en uge siden, på en anden babyside, da der var al den røre omkring hende herinde, var hun utroligt ked af at hendes navn (nick) var blevet besudlet på den måde herinde og følte sig derfor også nødsaget til at slette sig fra sin anden profil, eller skifte nick. Hun fortalte mig at der i hendes liv bare ER en masse ting og hun er ked af at hun blev stemplet som en fake-profil... Desuden, hvilke fake-profiler aktiverer deres profil en uge efter de er stemplet som fake herinde?

Anmeld

8. juni 2012

Kofoed.

Glem det

Anmeld

8. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Da vi skrev sammen for lidt over en uge siden, på en anden babyside, da der var al den røre omkring hende herinde, var hun utroligt ked af at hendes navn (nick) var blevet besudlet på den måde herinde og følte sig derfor også nødsaget til at slette sig fra sin anden profil, eller skifte nick. Hun fortalte mig at der i hendes liv bare ER en masse ting og hun er ked af at hun blev stemplet som en fake-profil... Desuden, hvilke fake-profiler aktiverer deres profil en uge efter de er stemplet som fake herinde?

Ok  Nej, det er rigtig nok. Det ville man nok ikke gøre hvis man var fake  

Men synes også det er super flot gjort af dig at give hende en officel undskyldning

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Glem det

Glem det selv?

Men regner med at det var samme spørgsmål som Omsorgsgiver

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

Omsorgsgiver skriver:

Ok  Nej, det er rigtig nok. Det ville man nok ikke gøre hvis man var fake  

Men synes også det er super flot gjort af dig at give hende en officel undskyldning

Det føler jeg mig faktisk meget nødsaget til, jeg blev kontaktet  i en pb og fik at vide hun havde aktiveret sig igen, søgte på hendes nick og derefter så den nye debat hun har oprettet hvor hun i det allerførste svar får en besked om hvorvidt hun er fake eller ej... Det synes jeg ikke er fair så derfor vil jeg gerne rense hendes navn herinde så hun kan få et godt ophold, trods alt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.