Hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MissTas skriver:

vi holdt vores fra middag af og så sluttede det omkring aftenstid.. en barnedåb varer jo sjældent en hel nat .. det er jo ikke en druk-fest eller var det hvert fald ikke i vores tilfælde.. der var det en stille og rolig hyggelig dag hvor vores datter var centrum

Det må vi nok tage lidt som det kommer, bliver folk der over aften, jamen så vil vi ikke smide dem ud  Aner jo heller ikke hvornår det hele skal starte osv 

Bare det bliver hyggeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MissTas

Norman skriver:

Det må vi nok tage lidt som det kommer, bliver folk der over aften, jamen så vil vi ikke smide dem ud  Aner jo heller ikke hvornår det hele skal starte osv 

Bare det bliver hyggeligt 

nej selvfølgelig ikke.. men her startede det 11.30 og folk begyndte så småt at køre ved 19 tiden. hvert fald meget sjældent at en barnedåb foregår i så lang tid, men der er selvfølgelig undtagelser, men jeg kender ikke nogen der har holdt så længe hehe

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Nolle skriver:

Vi var 86 ( da min far ville møde begges vores familier, han bor i sydarika ) , og vi kom af med imellen 20.000 og 25.000 MED ALT ! - 3 retter, og fest om aften. Vi holdet det over en helt weekend  

Wow det lyder helt vildt  og det lyder som en fantastisk fest 

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MissTas skriver:

nej selvfølgelig ikke.. men her startede det 11.30 og folk begyndte så småt at køre ved 19 tiden. hvert fald meget sjældent at en barnedåb foregår i så lang tid, men der er selvfølgelig undtagelser, men jeg kender ikke nogen der har holdt så længe hehe

Nej har jeg nu heller ikke hørt om 

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

DLM skriver:

vi holdt det hjemme ved mine forældre 20 mennesker med mad udefra ca. 5000,-

Ej, det ser også rigtig fint ud  Hvor er i gode til at gøre det hyggeligt.

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MoarHvidovre skriver:

Vi har begge gange brugt ca. 10-13.000 kr. på barnedåb.

1. gang holdt vi det i selskabslokale og 2. gang i haven i stort telt. Vi har begge gange fået mad udenfra, kørt til Tyskland og hentet drikkevarer og været omkring 55 mennesker incl. børn.

Okay, det lyder heller ikke så galt. Så kan jeg godt begynde at skrue forventningerne ned på priserne hehe 

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Marts<3 skriver:

Jeg oprettede den Tråd for kort tid siden...Vi er kommet frem til, at det vil koste omkring 15.000 inkl alt.Vi har også fået fede lokaler, hjælp i køkkenet, god mad osv. Vi blir omkring 60 mennesker.

Okay det syntes jeg heller ikke er så galt.

Jeg tænkte alt imellem 5000-15000 er nok inden for rimelighedens grænser.

Men så mange bliver vi jo heller ikke i gæster, indtil nu har jeg vist kun tal på omkring 30 mennesker vi vil have med  

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Norman skriver:

Ja ved godt der er lang tid til  men har simpelthen behov for at tænke over sådanne ting  hehe

Har lige siddet og regnet på hvor mange penge vi ville kunne spare op til barnedåben, og vi ville nok godt kunne spare 30.000 kr op. Jeg syntes det lyder af mange penge og går ikke ud fra at det koster så meget. Men igen, jeg ved det jo ikke 

Altså jeg tænkte at vi legede vores forsamlingshus, fik noget buffet og noget. Der er selvfølgelig invitationer og pynt, måske nyt pænt tøj til far og mor osv, baby skal bruge min families kjole osv.

Hvad gjorde i og hvad kostede det jer ca?  Måske jeg kunne få nogle gode ideer 

Vi holdte det hjemme , i vores MEGET lille lejlighed .. Vi gad ikke bruge særlig mange penge på det ..

Vi var 25 ca. og fik brunch. hvor de selv skulle gå op og ta ..

Det kostede os 3001 kr. Med alt  

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

morethanperfect skriver:

Vi holdte det hjemme , i vores MEGET lille lejlighed .. Vi gad ikke bruge særlig mange penge på det ..

Vi var 25 ca. og fik brunch. hvor de selv skulle gå op og ta ..

Det kostede os 3001 kr. Med alt  

Ja okay, det var billigt  Vores lejlighed er nemlig også en lille smule for bette til et selskab syntes vi hehe  Så derfor lejer vi nok et lokale til den tid 

Anmeld

8. juni 2012

Nolle

Norman skriver:

Wow det lyder helt vildt  og det lyder som en fantastisk fest 

Det var det, alle hyggede sig. fra de stor og til de små. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.