Hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
43 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Ja ved godt der er lang tid til  men har simpelthen behov for at tænke over sådanne ting  hehe

Har lige siddet og regnet på hvor mange penge vi ville kunne spare op til barnedåben, og vi ville nok godt kunne spare 30.000 kr op. Jeg syntes det lyder af mange penge og går ikke ud fra at det koster så meget. Men igen, jeg ved det jo ikke 

Altså jeg tænkte at vi legede vores forsamlingshus, fik noget buffet og noget. Der er selvfølgelig invitationer og pynt, måske nyt pænt tøj til far og mor osv, baby skal bruge min families kjole osv.

Hvad gjorde i og hvad kostede det jer ca?  Måske jeg kunne få nogle gode ideer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

AnnaK89

Der har faktisk næsten lige været en tråd omkring det

Måske du kunne få nogle gode ideer der?

Den hedder vist bare "hvad koster en barnedåb?" og ligger under dåb og navngivning

Anmeld

8. juni 2012

PernilleogLouis

Vi var ude til brunch og var 60 mennersker - valgte selv at stå for at pynte op så det var med balloner med helium så var der jo noget til at lave indbydelser osv - vi brugte ca 15-16000

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

kicha skriver:

Vi var ude til brunch og var 60 mennersker - valgte selv at stå for at pynte op så det var med balloner med helium så var der jo noget til at lave indbydelser osv - vi brugte ca 15-16000

Ih det ser også fint ud  

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Der har faktisk næsten lige været en tråd omkring det

Måske du kunne få nogle gode ideer der?

Den hedder vist bare "hvad koster en barnedåb?" og ligger under dåb og navngivning

Nå okay, syntes ikke lige jeg kunne se en da jeg hurtigt lige kiggede. Men kigger da igen 

Anmeld

8. juni 2012

th

Norman skriver:

Ja ved godt der er lang tid til  men har simpelthen behov for at tænke over sådanne ting  hehe

Har lige siddet og regnet på hvor mange penge vi ville kunne spare op til barnedåben, og vi ville nok godt kunne spare 30.000 kr op. Jeg syntes det lyder af mange penge og går ikke ud fra at det koster så meget. Men igen, jeg ved det jo ikke 

Altså jeg tænkte at vi legede vores forsamlingshus, fik noget buffet og noget. Der er selvfølgelig invitationer og pynt, måske nyt pænt tøj til far og mor osv, baby skal bruge min families kjole osv.

vi holdt det hjemme 40 mennesker, lavede tunmousse til forret fik hovedret udefra og islagkage til deseret.

vi brugte 6000 og det var på alt, tøj, mad, kage, drikkelse osv.

vi var 40 mennesker

Anmeld

8. juni 2012

Moar2011

Norman skriver:

jamen da storm bleb døbt brugte vi ca sådan her og vi var 62 ud af det var der 11børn fordel fra 2 til 12år:

Bordpynt , lys og blomster MAX 1000kr ..

buffe med ALT 55kr pr kuvert og der var mad til 2 barnedåb..

drikkelse fra tyskland (også for meget) 1250kr ..

dåbskagen fik vi gratis men den ville have kostet 800+ arbejdes løn..

forsamlighus 500..

du velkommen til at spørge , hvis der er nået du ville vide ..

forrest lavet vi selv.. forretten + lidt til hovedretten brugte vi nok 500 ..

til kagen havde vi nået ckokolade ..

held og lykke med det

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

th skriver:

vi holdt det hjemme 40 mennesker, lavede tunmousse til forret fik hovedret udefra og islagkage til deseret.

vi brugte 6000 og det var på alt, tøj, mad, kage, drikkelse osv.

vi var 40 mennesker

Okay, sådan kunne man da også gøre det. Mums, tunmousse er altså også rigtig lækkert - bliver helt sulten 

Men hjemme kan vi ikke holde det, ville syntes det var træls at skulle være hjemme og så bagefter at skulle rydde op herhjemme. Nok ikke fordi der er forskel på at skulle rydde op et andet sted, men ih hvor jeg ved at jeg ikke orker at holde det hjemme 

Men det var da egentligt billigt sluppet 

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Babyklar skriver:

jamen da storm bleb døbt brugte vi ca sådan her og vi var 62 ud af det var der 11børn fordel fra 2 til 12år:

Bordpynt , lys og blomster MAX 1000kr ..

buffe med ALT 55kr pr kuvert og der var mad til 2 barnedåb..

drikkelse fra tyskland (også for meget) 1250kr ..

dåbskagen fik vi gratis men den ville have kostet 800+ arbejdes løn..

forsamlighus 500..

du velkommen til at spørge , hvis der er nået du ville vide ..

forrest lavet vi selv.. forretten + lidt til hovedretten brugte vi nok 500 ..

til kagen havde vi nået ckokolade ..

held og lykke med det

Okay, det lyder da heller ikke galt. Det er måske bare mig der tror det er værre end det er  ?

Anmeld

8. juni 2012

Moar2011

Norman skriver:

Okay, det lyder da heller ikke galt. Det er måske bare mig der tror det er værre end det er  ?

man kan jo selv have en lille finger med i hvor dyrt det skal være - hvor meget man ville lave selv ..

vi manglet ingenting ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.