Hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

MissTas

Norman skriver:

Det lyder som det jeg gerne vil have, fint nok 

Ja ja, men hellere spare for meget op end for lidt op 

er helt enig.. men vi kom af med omkring de 10.000 for alt det til 42 mennesker hvert fald og vi har ikke stået for noget af det overhovedet.. ikke engang borddækning.. vi har kun været med til at bestemme hvordan det skulle se ud.. oprydning var også med i vores pris.. så vi kunne bare smutte fra lokalet når vi var færdige det var nu meget rart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

DLM

vi holdt det hjemme ved mine forældre 20 mennesker med mad udefra ca. 5000,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MissTas skriver:

er helt enig.. men vi kom af med omkring de 10.000 for alt det til 42 mennesker hvert fald og vi har ikke stået for noget af det overhovedet.. ikke engang borddækning.. vi har kun været med til at bestemme hvordan det skulle se ud.. oprydning var også med i vores pris.. så vi kunne bare smutte fra lokalet når vi var færdige det var nu meget rart..

Ja det lyder dejligt, hm måske man kan betale sig fra oprydning nede i vores forsamlingshus, det er vist noget med at man skal være ude kl 8 næste morgen - syntes det er lidt træls. 

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Silas&Mille skriver:

Jeg vil tro en barnedåb i gennemsnit koster omkring 10.000kr men det kommer selvfølgelig også an på hvor mange man skal være.

Vi skal have dåb her den 24. juni og vi bliver omkring 40 personer (inkl 4 børn fra 0-4 år) hvis vi selv skulle betale det hele ville det koste lige omkring 10.000kr.

lokale: 750kr
tøj: 1000kr (det er købt lidt løbende, men det er vist deromkring det vi har brugt på tøj)
drikkevarer: 500kr (købt i Tyskland så det er et ca tal)
mad: 6400kr (helstegt pattegris med buffet 160kr pr kuvert) + ca 600kr til kage og chokolade 
pynt+indbydelser: omkring 300kr 
også en lille buffer på omkring 500kr til de ting vi lige kommer i tanke om.

Vi er dog så svine heldige at mine forældre har en svinefarm og de kender en slagter der også har et cateringfirma, så vi skal slet ikke betale moget for maden så der spare vi lige 6400kr  

Ja i er da vildt heldige  Men mums det lyder også bare godt, og rigtig hyggeligt.

Så er der da i hvert fald noget at vælge imellem  Og held og lykke med dåben, håber da at det bliver en fantastisk dag 

Anmeld

8. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har begge gange brugt ca. 10-13.000 kr. på barnedåb.

1. gang holdt vi det i selskabslokale og 2. gang i haven i stort telt. Vi har begge gange fået mad udenfra, kørt til Tyskland og hentet drikkevarer og været omkring 55 mennesker incl. børn.

Anmeld

8. juni 2012

Silas&Mille

Norman skriver:

Ja i er da vildt heldige  Men mums det lyder også bare godt, og rigtig hyggeligt.

Så er der da i hvert fald noget at vælge imellem  Og held og lykke med dåben, håber da at det bliver en fantastisk dag 

Vi glæder os også.

Det bliver sådan lidt sommerfest agtigt og det har også været planen hele tiden, så det skal nok blive godt

Anmeld

8. juni 2012

MissTas

Norman skriver:

Ja det lyder dejligt, hm måske man kan betale sig fra oprydning nede i vores forsamlingshus, det er vist noget med at man skal være ude kl 8 næste morgen - syntes det er lidt træls. 

vi holdt vores fra middag af og så sluttede det omkring aftenstid.. en barnedåb varer jo sjældent en hel nat .. det er jo ikke en druk-fest eller var det hvert fald ikke i vores tilfælde.. der var det en stille og rolig hyggelig dag hvor vores datter var centrum

Anmeld

8. juni 2012

Nolle

Vi var 86 ( da min far ville møde begges vores familier, han bor i sydarika ) , og vi kom af med imellen 20.000 og 25.000 MED ALT ! - 3 retter, og fest om aften. Vi holdet det over en helt weekend  

Anmeld

8. juni 2012

Marts<3

Jeg oprettede den Tråd for kort tid siden...Vi er kommet frem til, at det vil koste omkring 15.000 inkl alt.Vi har også fået fede lokaler, hjælp i køkkenet, god mad osv. Vi blir omkring 60 mennesker.

Anmeld

8. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Silas&Mille skriver:

Vi glæder os også.

Det bliver sådan lidt sommerfest agtigt og det har også været planen hele tiden, så det skal nok blive godt

Selvfølgelig bliver det godt. Lyder dejligt med sommerfest 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.