brug for gode råd og erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

jo det har vi også snakket om......

hvor jeg har sagt at det vil jeg gerne gå med til.... men først fra hun er 4 mdr og så 6 mdr frem.... og så se hvor det bringer os hen.......
Lige nu har hun kolik for fulde drøn og skriger hver dag fra 15-21 så jeg har sagt at jeg bare gerne vil være over den her periode inden vi sætter noget fast......... men at han indtil da selvfølgelig gerne må komme feks i weekenderne inden kl 15 så han rent faktisk får noget ud af det...... men NEJ det er ikke godt nok......... han vil ha at vi skal underskrive sådan et papir índen for 14 dage

jeg har heller aldrig været i amtet..... så jeg kan heller ikke svare på det.... har desværre bare set mange dårlige eksempler på dem der selv har prøvet at løse det........
Ved der er stor forskel på stfv rundt omkring i landet..... men den i sydjylland har dem jeg kender været yderst tilfreds med og de har virkelig hjulpet på en god og konstruktiv måde

Pyha det lyder da heller ikke til, at l har det nemt lige nu kan du ikke lave en aftale, der gælder fra nu og til hun er 4 måneder og så kan l lave en ny aftale der? Der er jo heller ikke meget ved det for ham at komme når hun skriger, men måske det kunne være en times aflastning for dig ind imellem?

Hvis det går helt i hårdknude, kan du jo altid kontakte amtet, men hvis det kan undgåes så tror jeg det er bedst for alle parter... Men hvis der ikke er anden mulighed, jamen så må l jo i amtet

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.