Synopsis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Plysbjørnen

Masig skriver:

Ja okay, det lyder meget rigtigt, altså med en samlet karakter.. Men synopsen skal jo bruges som "huskeseddel" til dig og eksaminator/censor over hvad rapporten handler om, så den er faktisk et slags hjælpemiddel til eksamen, så hvis den er for lang kan de vurdere at du har brugt for meget hjælp, og derfor kan det trække ned... Så du må nok hellere prøve at få den ned på de to sider, så du ikke risikerer en dårligere karakter bare pga lidt for mange anslag.. Ville være super ærgeligt...

tror du 4800 er "lidt nok"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Masig

Aniteb skriver:

tror du 4800 er "lidt nok"??

ja det passer noget bedre tror jeg...

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Aniteb skriver:

Hmmm jeg har fået afvide at min fremlæggelse kun skal handle om det jeg har stående i perspektiveringen, og den del er jo kun 3 linjer... Regnede slet ikke med at jeg skulle have min synopsis med til fremlæggelsen...

Men ja det ville da være super ærgerligt... at blive trukket ned pga. det...

Altså ved intet om det på HHX men da jeg lavede synopser på uni var det som hjælpemidler til eksamen... et slags stikordskort, jeg kunne gå ud fra... Men er jo ikke sikkert det er det samme for jer...

Anmeld

7. juni 2012

Plysbjørnen

Masig skriver:

Altså ved intet om det på HHX men da jeg lavede synopser på uni var det som hjælpemidler til eksamen... et slags stikordskort, jeg kunne gå ud fra... Men er jo ikke sikkert det er det samme for jer...

Okay... Men i hvert fald tak for hjælpen... ... Har det lidt sådan at jeg jo allerhøjst kan dumpe i sig selv også kritisk nok, men med alm. gennemsnit på 9,8 så overlever jeg nok hvis jeg dumper den ene gang...

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Aniteb skriver:

Okay... Men i hvert fald tak for hjælpen... ... Har det lidt sådan at jeg jo allerhøjst kan dumpe i sig selv også kritisk nok, men med alm. gennemsnit på 9,8 så overlever jeg nok hvis jeg dumper den ene gang...

Hehe med det snit, tvivler jeg da på du kan finde ud af at dumpe

Det skal nok gå....

Anmeld

7. juni 2012

MortilElias2010

Marita skriver:

Du kommer nok snart til at stifte bekendtskab med en sætning: 'kill your darlings'

Skrab alt unødvendigt væk. Kig det igennem igen og gør det igen. Hvis en synopsis fylder over 2 sider, så er der for meget information på, så gå igang: kill your darlings

Åh ja, den der... TS kan lige så godt gå igang. Sådan bliver det også med jobansøgninger bl.a.

Anmeld

7. juni 2012

Plysbjørnen

MortilElias2010 skriver:

Åh ja, den der... TS kan lige så godt gå igang. Sådan bliver det også med jobansøgninger bl.a.

Har været i gang. Er gået fra knap 6200 anslag til nu kun at have knap 4700 anslag

Anmeld

7. juni 2012

Plysbjørnen

Masig skriver:

Hehe med det snit, tvivler jeg da på du kan finde ud af at dumpe

Det skal nok gå....

Tak... Det store problem er at jeg på selve projektet har været sammen med 2 klaphatte som har haft ansvare i den første uge da jeg var sygemeldt pga. operation, og jeg har så haft ca 10 timer til at "redde" stumperne, så som at forsøge på at finde hoved og hale i vores virksomhedsbudget... Har detsværre fundet mange fejl i selve rapporten efter den er blevet afleveret...

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Aniteb skriver:

Tak... Det store problem er at jeg på selve projektet har været sammen med 2 klaphatte som har haft ansvare i den første uge da jeg var sygemeldt pga. operation, og jeg har så haft ca 10 timer til at "redde" stumperne, så som at forsøge på at finde hoved og hale i vores virksomhedsbudget... Har detsværre fundet mange fejl i selve rapporten efter den er blevet afleveret...

Men I får vel individuelle karakterer ikk? Og skal op hver for sig? For så kan du jo redde den til eksamen ved at sige at du har set fejlene, og forklare hvordan det rigtigt er???

Anmeld

7. juni 2012

Plysbjørnen

Masig skriver:

Men I får vel individuelle karakterer ikk? Og skal op hver for sig? For så kan du jo redde den til eksamen ved at sige at du har set fejlene, og forklare hvordan det rigtigt er???

jo vi skal op hver for sig... Det vil jeg gøre så... for det andet er lidt træls...

Tak for dine gode råd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.