Hvor længe har i kæmpet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

pussekat

Ønskebarnet skriver:

Det er jeg ked af at høre  kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være blevet afsluttet på klinikken.

Det er rigtig mange penge man skal til at finde hvis man vil fortsætte...men håber godt nok i evt kan lave en øko bebs .

hejsa

jeg kan også sige at det være når at skulle få det ned her  næste være dag over det også når sygehus lov en hele dele og ikke vil høre på os sige fra start at vi nok skulle skriv op til dononæg men nej min æg kun godt bruge også i dec 10 fik lort lige i hoved at de nok skulle have skriv os op men det kun vi ikke da jeg lige være gå 2 månde over min 38 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Ønskebarnet

Norman skriver:

Mange tak og jeg håber selvfølgelig også at i snart kan være ligeså heldige som vi har været  

Jeg aner virkelig ingenting, min læge vil først se mig i uge 9, så aner intet om hvornår jeg skal hverken det ene eller andet - faktisk lidt træls 

Hvornår plejer man at skal afsted til de forskellige ting?

Jeg var til ts 7+1 og igen en uge efter da hun syntes hjertet var lidt langsom.

Man kan jo også selv betale for en (gjorde vi også)

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

MorDk skriver:

Jeg tror bare på at der er nogen man bare ikke GENETISK matcher med... (desværre)

Ja men tror nu ikke det er grunden hos os for så ville befrugtningen vel ikke være så høj ? men ved det ikke

Anmeld

7. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Ønskebarnet skriver:

Jeg var til ts 7+1 og igen en uge efter da hun syntes hjertet var lidt langsom.

Man kan jo også selv betale for en (gjorde vi også)

Det var tidligt i var det  specielt når min læge først vil se mig i uge 9.

Men det var jo lige præcis sådan noget jeg godt kunne tænke mig, en ts så jeg ikke går her og ved ingenting overhovedet, ikke fordi jeg tror at der er noget i vejen, men det er min aller første graviditet, så er helt på bar bund udover de ting jeg kan læse mig til.

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

Elgaard73 skriver:

Her tog det ca. 6 år... Først forsøgte vi selv i godt 2 år og derefter 4 år med behandlinger, førend at det endelig lykkedes (Ivf). Har nu den skønneste søn på 6 måneder.... 

Man må sige i har kæmpet så  og nu har i en super skøn søn.

Dejligt at høre når folk i samme sko går hele vejen

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

tarkoflen skriver:

Jeg er gået ned med stress på grund af arbejde, og derfor blev vi enige om, at det var dumt at bruge et forsøg, som der er stor risiko for ikke lykkedes fordi min krop er i total forsvarsposition og ikke særlig modtagelig så det var bare så træls, at det lige skulle ramme nu, men omvendt hellere nu end når vi har fået børn, for så tror jeg sgu ærlig talt ikke jeg ville have kunnet tage ordentligt vare på dem i starten!

Så nu håber jeg bare så meget at næste forsøg bare går 100% efter planen og jeg bliver gravid

Er glad for at du er kommet dig igen  og håber du snart får to magiske streger

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

pussekat skriver:

hejsa

jeg kan også sige at det være når at skulle få det ned her  næste være dag over det også når sygehus lov en hele dele og ikke vil høre på os sige fra start at vi nok skulle skriv op til dononæg men nej min æg kun godt bruge også i dec 10 fik lort lige i hoved at de nok skulle have skriv os op men det kun vi ikke da jeg lige være gå 2 månde over min 38 år

Tak for lort tænker man bare (undskyld mit sprog) men hold da op hvor nogle papnisser .

Kan godt forstå du er gal...hvem ville ikke det.

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Ønskebarnet skriver:

Ja men tror nu ikke det er grunden hos os for så ville befrugtningen vel ikke være så høj ? men ved det ikke

Det skal jeg ikke kunne sige... men vi mistede og der var jo noget galt med fosteret... og de andre gange blev ægget ikke sidende.. så det er MIN teori... Da jeg fandt min nye kæreste sad den der i første hug!

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

Norman skriver:

Det var tidligt i var det  specielt når min læge først vil se mig i uge 9.

Men det var jo lige præcis sådan noget jeg godt kunne tænke mig, en ts så jeg ikke går her og ved ingenting overhovedet, ikke fordi jeg tror at der er noget i vejen, men det er min aller første graviditet, så er helt på bar bund udover de ting jeg kan læse mig til.

Altså hvis du ikke er tilknyttet en klinik skal du selv betale  for ts...

Kan godt huske den fantastiske fornemmelse det var at være gravid med det første barn ...her 2 gang havde jeg lidt svært ved at tro på det...og mistede jo så desværre.

Håber du får en super graviditet og husk at komme med lidt mavebilleder til den tid ikk

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

MorDk skriver:

Det skal jeg ikke kunne sige... men vi mistede og der var jo noget galt med fosteret... og de andre gange blev ægget ikke sidende.. så det er MIN teori... Da jeg fandt min nye kæreste sad den der i første hug!

Dejligt at det lykkedes jer ....altid rart med gode indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.