Hvor længe har i kæmpet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Ønskebarnet

pussekat skriver:

hejsa

her kæmpet i 7 år og være gravid 2 gang samme end i sa og det er slut på sygehus nu da vi her det siden førsøg her i maj  og vi skal selv ud og betalt nu og vi her ikke penge til det nu øvvvv  eller prøve at se om vi kan lave en selv

Det er jeg ked af at høre  kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være blevet afsluttet på klinikken.

Det er rigtig mange penge man skal til at finde hvis man vil fortsætte...men håber godt nok i evt kan lave en øko bebs .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Ønskebarnet

metski83 skriver:

Halvandet år her. Vi er nu i behandling. Jeg får Pergotime. Denne måned er 3 måned. Så håber det gamle ordsprog passer, at 3 gang er lykkens gang. 

Det satser vi på da....skal nok  for dig.

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

tarkoflen skriver:

Vi er kommet direkte i IVF behandling, da jeg har endo, og har haft det første forsøg i februar og skal forhåbentlig have næste forsøg i august.

Det burde være forbudt at klinikkerne holder ferie .

Hvordan kan det være i først starter op til aug igen ?

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

Norman skriver:

Siden Januar 2011, vi fik en henvisning her i 2012 og efter første gang med Pergotime og Pregnyl så virkede det bare. Jeg har ellers PCO så var meget overrasket  Er nu 7+0 

Ihh stort tillykke med den lille myre  så skal du snart til ts ? hvis du selvfølgelig ikke har været det.

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

MorDk skriver:

Eksmanden og jeg var i fertilitetsbehandling i 7 år. Blev gravid på et fryseforsøg som endte i en MA i 10.uge.

I 2009 testede jeg positiv med min nye/nuværende kæreste og vi har en dejlig søn idag på 20 mdr. og venter nr. 2. For mig er det 2 mirakel-børn *S* Troede ikke jeg kunne blive gravid på naturligvis. MEN det det kunne jeg heldigvis.

Held og lykke til jer...

Mærkelig som det hele spiller ind ikk.

Har selv et barn fra et andet forhold og hun var faktisk en smutter....møder så min mand efter et par år og vi kan ikke få sammen på alm vis.

Anmeld

7. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Ønskebarnet skriver:

Ihh stort tillykke med den lille myre  så skal du snart til ts ? hvis du selvfølgelig ikke har været det.

Mange tak og jeg håber selvfølgelig også at i snart kan være ligeså heldige som vi har været  

Jeg aner virkelig ingenting, min læge vil først se mig i uge 9, så aner intet om hvornår jeg skal hverken det ene eller andet - faktisk lidt træls 

Hvornår plejer man at skal afsted til de forskellige ting?

Anmeld

7. juni 2012

Elgaard73

Her tog det ca. 6 år... Først forsøgte vi selv i godt 2 år og derefter 4 år med behandlinger, førend at det endelig lykkedes (Ivf). Har nu den skønneste søn på 6 måneder.... 

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Ønskebarnet skriver:

Mærkelig som det hele spiller ind ikk.

Har selv et barn fra et andet forhold og hun var faktisk en smutter....møder så min mand efter et par år og vi kan ikke få sammen på alm vis.

Jeg tror bare på at der er nogen man bare ikke GENETISK matcher med... (desværre)

Anmeld

7. juni 2012

tarkoflen

Ønskebarnet skriver:

Det burde være forbudt at klinikkerne holder ferie .

Hvordan kan det være i først starter op til aug igen ?

Jeg er gået ned med stress på grund af arbejde, og derfor blev vi enige om, at det var dumt at bruge et forsøg, som der er stor risiko for ikke lykkedes fordi min krop er i total forsvarsposition og ikke særlig modtagelig så det var bare så træls, at det lige skulle ramme nu, men omvendt hellere nu end når vi har fået børn, for så tror jeg sgu ærlig talt ikke jeg ville have kunnet tage ordentligt vare på dem i starten!

Så nu håber jeg bare så meget at næste forsøg bare går 100% efter planen og jeg bliver gravid

Anmeld

7. juni 2012

come2

Ønskebarnet skriver:

skal vi ikke aftale vi tager den i år så ....

Ja det synes jeg vi skal

Det ville være rart. Jeg er dog ikke i behandling, da jeg håber det sker på naturligvis.

Men måske det er springet der skal tages i 2012.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.