Hvor længe har i kæmpet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
39 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Ønskebarnet

Ja overskriften siger vist det hele .

Jeg kan lige starte : Vi har kæmpet i 4 år og 6 mdr...en graviditet som endte i en MA ....vi fejler intet.

Har et barn fra et andet forhold som er lavet på alm vis .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

come2

Ønskebarnet skriver:

Jeg kan lige starte : Vi har kæmpet i 4 år og 6 mdr...en graviditet som endte i en MA ....vi fejler intet.

Ca 2 år her

Anmeld

7. juni 2012

SS82

I forhold til jer er det ingen ting jo. Men jrg synes det tar aaaaalt for lang tid. 6 mdr her. 

Anmeld

7. juni 2012

pussekat

hejsa

her kæmpet i 7 år og være gravid 2 gang samme end i sa og det er slut på sygehus nu da vi her det siden førsøg her i maj  og vi skal selv ud og betalt nu og vi her ikke penge til det nu øvvvv  eller prøve at se om vi kan lave en selv

Anmeld

7. juni 2012

metski83

Ønskebarnet skriver:

Halvandet år her. Vi er nu i behandling. Jeg får Pergotime. Denne måned er 3 måned. Så håber det gamle ordsprog passer, at 3 gang er lykkens gang. 

Anmeld

7. juni 2012

tarkoflen

Vi er kommet direkte i IVF behandling, da jeg har endo, og har haft det første forsøg i februar og skal forhåbentlig have næste forsøg i august.

Anmeld

7. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Ønskebarnet skriver:

Siden Januar 2011, vi fik en henvisning her i 2012 og efter første gang med Pergotime og Pregnyl så virkede det bare. Jeg har ellers PCO så var meget overrasket  Er nu 7+0 

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

come2 skriver:

Ca 2 år her

skal vi ikke aftale vi tager den i år så ....

Anmeld

7. juni 2012

Ønskebarnet

Slott skriver:

I forhold til jer er det ingen ting jo. Men jrg synes det tar aaaaalt for lang tid. 6 mdr her. 

Ja der er meget ventetid ....vi lære da at være tålmodige .

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Eksmanden og jeg var i fertilitetsbehandling i 7 år. Blev gravid på et fryseforsøg som endte i en MA i 10.uge.

I 2009 testede jeg positiv med min nye/nuværende kæreste og vi har en dejlig søn idag på 20 mdr. og venter nr. 2. For mig er det 2 mirakel-børn *S* Troede ikke jeg kunne blive gravid på naturligvis. MEN det det kunne jeg heldigvis.

Held og lykke til jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.