Har i forsikret jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Plysbjørnen

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

Mine børn er medlem af danmark begge 2. og så er de også begge 2 forsikret ved GF-forsikring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, de er begge forsikret igennem vores forsikringsselskab - kan ikke umiddelbart huske, hvad de er forsikret for, men det er et højere beløb.

Det er især vigtigt, at huske nu, hvor børnene ikke længere er forsikret i institutionen/dp - det blev lavet om den 1. januar 2012.

Desuden er de begge medlem af Danmark via mig.

Anmeld

6. juni 2012

Levi&LilysMor

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?