Har i forsikret jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Plysbjørnen

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

Mine børn er medlem af danmark begge 2. og så er de også begge 2 forsikret ved GF-forsikring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, de er begge forsikret igennem vores forsikringsselskab - kan ikke umiddelbart huske, hvad de er forsikret for, men det er et højere beløb.

Det er især vigtigt, at huske nu, hvor børnene ikke længere er forsikret i institutionen/dp - det blev lavet om den 1. januar 2012.

Desuden er de begge medlem af Danmark via mig.

Anmeld

6. juni 2012

Levi&LilysMor

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

indtil videre er han under min i Danmark, og jeg er i gruppe 5 så den dækker tandskade og der har jeg også valgt op. dækning. Ellers er vi ikke kommet så langt...

Anmeld

6. juni 2012

2babygirls

samantha1986 skriver:

Nå okay. For vi ville egentlig bare melde hende ind så hun stod på basis. Mener nemlig at den hos tryg dækker tandskader. Men det skal da undersøges nøje hvad de forskellige dækker så vi er helt sikre på hun er forsikret rigtig

Min mand betaler alligevel til en af de dyre h pr jeg er i gruppe 5 så vi kunne lige så godt udnytte det.

Anmeld

6. juni 2012

HeidiØ

Jepper Vi har forsikring hos Tryg, og William er under vores ulykkes til han er 3 år

Anmeld

6. juni 2012

TbCp

Vi har vores i If, de har sådan en udvidet børneforsikring.

Anmeld

6. juni 2012

Silas&Mille

Silas har sin egen forsikring. Han kunne godt blive forsikret under enten mig eller kæresten, men vi har valgt at han skal have sin egen, simpelthen for en sikkerheds skyld.

Mille skal også have sin egen når hun er blevet døbt (så er der ikke problemer med navn osv )

Kæresten er forsikret via Dansk Metal og jeg er hos IF sammen med Silas og det bliver Mille også.

Anmeld

6. juni 2012

Ellie79

Jep selfølgelig er de det de er også begge medlem af danmark. Vi har forsikring igennem ida, det er det billigste for os, da vi lavede et tjek sidste år

Anmeld

6. juni 2012

BellaCiinea

samantha1986 skriver:

Det er da gratis for børn i alderen 0-16 år at være medlem af Danmark, når en af forældrene er medlem. ?

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

IsabellaCiinea skriver:

Det er da gratis for børn i alderen 0-16 år at være medlem af Danmark, når en af forældrene er medlem. ?

Jo meN ingen af os er medlem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.