samantha1986 skriver:
Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?
Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?
Både mig og min mand var medlem af Sygeforsikring Danmark, så jeg meldte Noah til med det samme - mener han er gratis til han fylder 16...
Har også skrevet ham med ind under vores ulykkesforsikring hos GF, der er de vist gratis de første 2 år, og derefter betaler man også for at have dem forsikret...
Min helt klare holdning er, at SELVFØLGELIG skal vores børn have de samme forsikringer som mig...
Anmeld