Har i forsikret jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

samantha1986

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

FrkMR

Min søn går ind under min forsikring hos tryg

Udover det har jeg tegnet en for ham selv igennem Danmark. Hvis han gik ind under min så ville han være dækket ind for 600.000 og det dækket vist ikke tænder.

Hvorimod hvis jeg tegnet en for ham selv så er han dækket ind for 1 mio, og tænder er med. Den koster 600kr om året.

Anmeld

6. juni 2012

chael

Ja da. Alle 3!!

Hos tryg. De har både tandskade, fjumre, ulykke osv.

*C

Anmeld

6. juni 2012

LR85

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

Ja vi har forsikret i alka sammen med vores andre forsikringer. 

Kan ærlig talt ikke huske hvad der helt er med i forsikringen. 

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

Så de er fine de forsikringer vi har valgt. Vi har ikke overforsikret hende?

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Det er en rigtig god ide, at sørge for, at de er med i danmark, fra de er helt små! Jeg kender flere på min alder, der ikke kan blive medlem, fordi de ikke har været det altid og har fået sygedomme og hvad ved jeg

Kender ikke rigtig til forsikringer, men er sikker på de andre kloge piger herinde kan hjælpe

Anmeld

6. juni 2012

Darling<3

Jeps, vores datter er forsikret gennem sin farmand

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

tarkoflen skriver:

Det er en rigtig god ide, at sørge for, at de er med i danmark, fra de er helt små! Jeg kender flere på min alder, der ikke kan blive medlem, fordi de ikke har været det altid og har fået sygedomme og hvad ved jeg

Kender ikke rigtig til forsikringer, men er sikker på de andre kloge piger herinde kan hjælpe

Vi kan nemlig ikke blive medlem af Danmark da min kæreste har allergi og astma. Og jeg kan ikke fordi jeg har fået noget mod migræne en gang. Og det er bare så ærgerligt. Så vi vil gerne sørge for at hun står som medlem. I hvert fald bare på den der basis for så er hun inde for. 

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

samantha1986 skriver:

Vi kan nemlig ikke blive medlem af Danmark da min kæreste har allergi og astma. Og jeg kan ikke fordi jeg har fået noget mod migræne en gang. Og det er bare så ærgerligt. Så vi vil gerne sørge for at hun står som medlem. I hvert fald bare på den der basis for så er hun inde for. 

Super godt for jeres lille guldklump

Vil dog lige sige, at min kæreste er kommet ind til trods for astma og allergi, så måske I skulle prøve igen hvis du kun har fået migrænemedicin en gang, så kan det også være du kan komme ind, måske du så bare ikke kan få dækket migrænemedicin...

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

tarkoflen skriver:

Super godt for jeres lille guldklump

Vil dog lige sige, at min kæreste er kommet ind til trods for astma og allergi, så måske I skulle prøve igen hvis du kun har fået migrænemedicin en gang, så kan det også være du kan komme ind, måske du så bare ikke kan få dækket migrænemedicin...

Jeg søgte tidligere på året og blev afvist så venter til næste år med at prøve. Min kæreste ville de slet ikke have ind. Og han bruger ikke astma medicin andet end få gange om året. Hans allergi og astma har han haft hele livet pga han blev født for tidligt  og selv om vi spurgte on han kunne blive medlem uden at de dækkede de omkostninger så sagde de nej. Så desværre må vi nok opgive når det kommer til ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.