Har i forsikret jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

samantha1986

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?

Jeg venter på vores lille pige får lyst til at hilse på verden, og for at udnytte tiden så ringede jeg lige til vores forsikrings selskab, gf forsikring, for at forhøre mig om ulykkesforsikring. Hun kan komme gratis med på min kærestes. Min kan hun ikke fordi jeg er studerende. Samtidig kontaktede jeg Danmark hvor hun kan få basis forsikringen hos dem og vi skal lige have kontaktet tryg sygeforsikring som kæresten også har for så kan hun lige så godt komme med der også. Har vi forsikret hende i hoved og røv nu eller er det fint vi sørger fie hun er medlem for hendes skyld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

FrkMR

Min søn går ind under min forsikring hos tryg

Udover det har jeg tegnet en for ham selv igennem Danmark. Hvis han gik ind under min så ville han være dækket ind for 600.000 og det dækket vist ikke tænder.

Hvorimod hvis jeg tegnet en for ham selv så er han dækket ind for 1 mio, og tænder er med. Den koster 600kr om året.

Anmeld

6. juni 2012

chael

Ja da. Alle 3!!

Hos tryg. De har både tandskade, fjumre, ulykke osv.

*C

Anmeld

6. juni 2012

LR85

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder har i forsikret jeres børn, hvis ja hvor henne og hvilken forsikring?