Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
UPDATE: I dag er jeg blevet ringet op af min veninde og hendes venindes mor har set Bølle (hun er i alt fald meget sikker på at det var Bølle) på en vej i Vejen som er et stykke fra hvor vi bor, men ikke urealistisk langt væk. Bølle var sky, som altid, og ville ikke hen til dem da de prøvede at fange hende, men hun så sund og frisk ud og var ikke skadet. Men åh altså...hun har krydset to store veje med biler for at komme derhen. Noget må have skræmt hende. Men hvor blev jeg bare lykkelig for at hun er i live...bare vi nu kan få hende hjem igen Manden er ved at finkæmme kvarteret der omkring hvor hun blev set for anden gang i dag nu.
Puha! Dyr betyder lige så meget for mig som min menneske-familie og det værste Er uvisheden! Jeg føler lige så stærkt på vegne af andre, når deres dyr er væk og tit må min mand holde om mig og tørre mine tårer væk når jeg har læst om enten en lykkelig eller ulykkelig slutning! Har oplevet begge, både privat men også som frivillig søger i lokalområdet når katte/hunde er løbet væk. Er medlem af mange grupper på fb, og vil anbefale du bliver det også. En af dem er Efterlysning af dyr i hele landet. der står mange parat til at hjælpe med råd og gode ideer og til at lede hvis sådan skulle blive nødvendigt. Vi er mange fra hele landet i gruppen, måske også fra dit lokalområde - sæt flyers op hvor hun er set med det samme! Dusør gives og især børn ser mere end voksne! Jeg håber du får hende hjem! Bare det er hende der er blevet observeret. Har hun noget yndlingslegetøj eller et tæppe I kan tage med?
Mange Hjertevarme knus om at I får hende hjem i god behold. Husk at katte kan strejfe op til 10-15km fra ens hjem i alle retninger. Selvom kastrering/sterilisering kan gøre området mindre, så er det ikke altid holdbart.
Og en lille sidenemærkning: Katte er set være væk i 16 år og pludselig dukke op. Andre to år... Med katte er det svært at miste håbet Da alt er muligt med de små bøller/lømler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilElias2010 skriver: Puha! Dyr betyder lige så meget for mig som min menneske-familie og det værste Er uvisheden! Jeg føler lige så stærkt på vegne af andre, når deres dyr er væk og tit må min mand holde om mig og tørre mine tårer væk når jeg har læst om enten en lykkelig eller ulykkelig slutning! Har oplevet begge, både privat men også som frivillig søger i lokalområdet når katte/hunde er løbet væk. Er medlem af mange grupper på fb, og vil anbefale du bliver det også. En af dem er Efterlysning af dyr i hele landet. der står mange parat til at hjælpe med råd og gode ideer og til at lede hvis sådan skulle blive nødvendigt. Vi er mange fra hele landet i gruppen, måske også fra dit lokalområde - sæt flyers op hvor hun er set med det samme! Dusør gives og især børn ser mere end voksne! Jeg håber du får hende hjem! Bare det er hende der er blevet observeret. Har hun noget yndlingslegetøj eller et tæppe I kan tage med? Mange Hjertevarme knus om at I får hende hjem i god behold. Husk at katte kan strejfe op til 10-15km fra ens hjem i alle retninger. Selvom kastrering/sterilisering kan gøre området mindre, så er det ikke altid holdbart. Og en lille sidenemærkning: Katte er set være væk i 16 år og pludselig dukke op. Andre to år... Med katte er det svært at miste håbet Da alt er muligt med de små bøller/lømler
Ej mange tak for dit søde svar med alle de gode råd.
Nogle af dem har vi allerede fulgt, fx det med dusøren.
Hvad hedder den der gruppe på facebook?
FrkT skriver: Nej hvor godt Krydser alt jeg kan for at din mand får hende hjem!
Nej hvor godt Krydser alt jeg kan for at din mand får hende hjem!
Tak
Han er lige kommet tilbage, men uden Bølle som han ikke kunne finde. Men det gav håb at hun er i live og jeg håber at vi kan finde hende senere så.
Mærkeligt nok er det den vej jeg går tur med Amanda med næsten hver dag og alligevel har vi ikke set hende...
Amandas-mor skriver: Ej mange tak for dit søde svar med alle de gode råd. Nogle af dem har vi allerede fulgt, fx det med dusøren. Hvad hedder den der gruppe på facebook?
Den ene er EFTERLYSNINGSGRUPPEN FOR DYR!!
Den anden hedder: PÅ VEJ HJEM - FREMLYSNING OG EFTERLYSNING (kan ikke lige huske resten) men hvis du søger inde i hovedmenuen på din fb profil og skriver DYR så kommer der utallige grupper op
MortilElias2010 skriver: Den ene er EFTERLYSNINGSGRUPPEN FOR DYR!! Den anden hedder: PÅ VEJ HJEM - FREMLYSNING OG EFTERLYSNING (kan ikke lige huske resten) men hvis du søger inde i hovedmenuen på din fb profil og skriver DYR så kommer der utallige grupper op
Mange tak, det vil jeg prøve
Øv altså
Kender det godt da min lille Diva løb væk efter en flytning Jeg satte opslag op i vores Super Best, vaskeriet og i HELE området... Jeg fik SÅ mange opringninger om at folk havde set hende (både morgen og aften) og jeg ilede til stedet og så var hun selvfølgelig væk
Efter 1 måned havde jeg opgivet at få min lille tigermis igen.. Men så på månedsdagen for hendes forsvinden var der en mand der ringede om at jeg havde en meget kælen kat, så tænkte jeg, Ja?? han fik hende så indenfor, og så kunne jeg komme og hente hende..
Glæder mig til at læse at I har fået jeres Bølle-mis igen
Problembarnet skriver: Øv altså Kender det godt da min lille Diva løb væk efter en flytning Jeg satte opslag op i vores Super Best, vaskeriet og i HELE området... Jeg fik SÅ mange opringninger om at folk havde set hende (både morgen og aften) og jeg ilede til stedet og så var hun selvfølgelig væk Efter 1 måned havde jeg opgivet at få min lille tigermis igen.. Men så på månedsdagen for hendes forsvinden var der en mand der ringede om at jeg havde en meget kælen kat, så tænkte jeg, Ja?? han fik hende så indenfor, og så kunne jeg komme og hente hende.. Glæder mig til at læse at I har fået jeres Bølle-mis igen
Hvor dejligt at det endte så lykkeligt Det håber jeg også at det gør for os
Amandas-mor skriver: UPDATE: I dag er jeg blevet ringet op af min veninde og hendes venindes mor har set Bølle (hun er i alt fald meget sikker på at det var Bølle) på en vej i Vejen som er et stykke fra hvor vi bor, men ikke urealistisk langt væk. Bølle var sky, som altid, og ville ikke hen til dem da de prøvede at fange hende, men hun så sund og frisk ud og var ikke skadet. Men åh altså...hun har krydset to store veje med biler for at komme derhen. Noget må have skræmt hende. Men hvor blev jeg bare lykkelig for at hun er i live...bare vi nu kan få hende hjem igen Manden er ved at finkæmme kvarteret der omkring hvor hun blev set for anden gang i dag nu.
Dejligt at der er håb for at hun er uskadt.
Så er det jeg vil anbefale jer at kalde i det omåde når der er mørkt og rasle med tørfoder og lokke med hendes yndlingsmad. Hun er sikkert, som du selv skriver, blevet skræmt af noget, og hun bliver måske mere modig når der er mørkt og hvis i har lidt mad at lokke med.
Amandas-mor skriver: Hvor er det bare hæsligt... Vores højt elskede kat Bølle har været væk i en hel uge nu. Det er slet ikke til at bære. Når hun lukkes ud går hun aldrig længere væk end at vi praktisk talt kan se hende eller i alt fald omgående kan kalde hende til os. Hun er altid max ude i en time så søger hun hjem igen. Den aften hun forsvandt blev hun lukket ud som altid for at tisse af før natten og kom så aldrig hjem mere og her sidder vi nu og ved ikke engang hvad der er sket med hende Vi har haft hende siden hun var ca 2 uger gammel (moren forlod hende i en hæk og hun ville have sultet ihjel hvis vi ikke havde taget hende til os). Vi flaskede hende op, stod op på alle tider af døgnet og gav hende flaske og hun lå hele tiden i min forklædelomme for at have tryghed og varme. Jeg gik hjemme med hende og tog mig af hende og så hende blive til en stor og selvstændig kat som nok vidste hvad hun ville. Nogen vil måske sige at "det er jo bare en kat", men det er det ikke for os. Det er et familiemedlem og vi er bare helt knust over at hun er væk. Amanda går omkring og leder og spørger maaaange gange hver dag: "Hvor er Bølle? Hvor er Bølle" og hver gang jeg kommer hjem venter jeg ubevidst at høre hendes glade poter hen over gulvet når hun kom for at tage imod en...men der kommer ingen lille glad Bølle løbende. Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her, er bare så knust over det og skulle lige ud med det... Her er et billede af smukke Bølle (3 år gammel).
Hvor er det bare hæsligt...
Vores højt elskede kat Bølle har været væk i en hel uge nu. Det er slet ikke til at bære. Når hun lukkes ud går hun aldrig længere væk end at vi praktisk talt kan se hende eller i alt fald omgående kan kalde hende til os. Hun er altid max ude i en time så søger hun hjem igen.
Den aften hun forsvandt blev hun lukket ud som altid for at tisse af før natten og kom så aldrig hjem mere og her sidder vi nu og ved ikke engang hvad der er sket med hende
Vi har haft hende siden hun var ca 2 uger gammel (moren forlod hende i en hæk og hun ville have sultet ihjel hvis vi ikke havde taget hende til os). Vi flaskede hende op, stod op på alle tider af døgnet og gav hende flaske og hun lå hele tiden i min forklædelomme for at have tryghed og varme. Jeg gik hjemme med hende og tog mig af hende og så hende blive til en stor og selvstændig kat som nok vidste hvad hun ville.
Nogen vil måske sige at "det er jo bare en kat", men det er det ikke for os. Det er et familiemedlem og vi er bare helt knust over at hun er væk. Amanda går omkring og leder og spørger maaaange gange hver dag: "Hvor er Bølle? Hvor er Bølle" og hver gang jeg kommer hjem venter jeg ubevidst at høre hendes glade poter hen over gulvet når hun kom for at tage imod en...men der kommer ingen lille glad Bølle løbende.
Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her, er bare så knust over det og skulle lige ud med det...
Her er et billede af smukke Bølle (3 år gammel).
Hun har slet ikk kattebakke? For det hjælper at sætte den ud, for de kan lugte det på flere km afstand... Vores hankat kom hjem 5min. efter vi havde sat kattebakken uden for døren..!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128