Hvor er det bare hæsligt...
Vores højt elskede kat Bølle har været væk i en hel uge nu. Det er slet ikke til at bære. Når hun lukkes ud går hun aldrig længere væk end at vi praktisk talt kan se hende eller i alt fald omgående kan kalde hende til os. Hun er altid max ude i en time så søger hun hjem igen.
Den aften hun forsvandt blev hun lukket ud som altid for at tisse af før natten og kom så aldrig hjem mere og her sidder vi nu og ved ikke engang hvad der er sket med hende 
Vi har haft hende siden hun var ca 2 uger gammel (moren forlod hende i en hæk og hun ville have sultet ihjel hvis vi ikke havde taget hende til os). Vi flaskede hende op, stod op på alle tider af døgnet og gav hende flaske og hun lå hele tiden i min forklædelomme for at have tryghed og varme. Jeg gik hjemme med hende og tog mig af hende og så hende blive til en stor og selvstændig kat som nok vidste hvad hun ville.
Nogen vil måske sige at "det er jo bare en kat", men det er det ikke for os. Det er et familiemedlem og vi er bare helt knust over at hun er væk. Amanda går omkring og leder og spørger maaaange gange hver dag: "Hvor er Bølle? Hvor er Bølle" og hver gang jeg kommer hjem venter jeg ubevidst at høre hendes glade poter hen over gulvet når hun kom for at tage imod en...men der kommer ingen lille glad Bølle løbende. 
Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her, er bare så knust over det og skulle lige ud med det...
Her er et billede af smukke Bølle (3 år gammel).
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld