Til Private dagplejere her op baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
twinboys skriver:

Nej det er bestemt ikke hårdt det er mere hårdt da man var kommunal og havde 4 + gæstebarn.... men nu har vi jo ikke kun 5 børn i hjemmet... her 1.maj startede jeg en privat stor dagpleje op... Så vi er 10 børn Bettina og jeg...

Majbritt

Ja, har lige været inde og læse og det er jo helt genialt...

Også det med natur... og stor dagpleje...

Jeg selv er uddannet pædagog, og elsker egentlig mit nuværende arbejde med autister, men jeg elsker ikke min arbejdsplads...

Da jeg nu går hjemme med tabt arbejdsfortjeneste med et fortidligt født barn og vi har pladsen, så tænke jeg at starte op som privat, da ønsket altid har ligget i bevidstheden... lidt grunden til, at jeg blev pædagog...

Og nu tænker jeg at tage springet, men skal lige have lavet kælderen klar til det, men tænker at stue etage kan bruges imellemtiden... og så kunne jeg få min egen dreng herhjemme indtil han skal starte i børnehave nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

Jeg selv er uddannet pædagog, og elsker egentlig mit nuværende arbejde med autister, men jeg elsker ikke min arbejdsplads...

Da jeg nu går hjemme med tabt arbejdsfortjeneste med et fortidligt født barn og vi har pladsen, så tænke jeg at starte op som privat, da ønsket altid har ligget i bevidstheden... lidt grunden til, at jeg blev pædagog...

Og nu tænker jeg at tage springet, men skal lige have lavet kælderen klar til det, men tænker at stue etage kan bruges imellemtiden... og så kunne jeg få min egen dreng herhjemme indtil han skal starte i børnehave nemlig...

Du skal jo som alle dp godkendes gennem kommunen og dit hjem også. Jeg tror ikke længere at kældere godkendes, ej selvom det er godkendt til beboelse.

Anmeld

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Valle81 skriver:

Du skal jo som alle dp godkendes gennem kommunen og dit hjem også. Jeg tror ikke længere at kældere godkendes, ej selvom det er godkendt til beboelse.

hmm, hvorfor ikke..? Vi har en kæmpe kælder, hvor jeg kan lave en masse lækkert til ungerne... samt vi kan gå direkte ud i haven....

Man går kun to trin ned, da stue etagen ligger højt nemlig....

Naboen bruger deres til beboelse nemlig.. hvor de har soveværelse dernede...

Anmeld

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

hmm, hvorfor ikke..? Vi har en kæmpe kælder, hvor jeg kan lave en masse lækkert til ungerne... samt vi kan gå direkte ud i haven....

Man går kun to trin ned, da stue etagen ligger højt nemlig....

Naboen bruger deres til beboelse nemlig.. hvor de har soveværelse dernede...

Jeg ved ikke hvorfor,

Da min datter var i dp var det i kælder og der blev det lavet om, hun mave ikke være i kælder mere. Men om det også er forskelligt fra kommune til kommune vides ikke

Anmeld

6. juni 2012

Lone Jakobsen

Mathias Villads skriver:

Hvad med ting, som du køber til dagpleje? møbler og legetøj`?

det betaler jeg selv.

Anmeld

6. juni 2012

twinboys

Mathias Villads skriver:

Lyder vildt spændende... Men undersøg lige om du må have børnene i kælderen...Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.