Til Private dagplejere her op baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Lone Jakobsen skriver:

åh jeg forstå ikke helt hvad du mener.

jeg betaler am og alt det andet. der efter har jeg et skattefrit fradrag på de 47 procent, og resten betaler jeg så skat af

(jeg indbetaler også til pension, og det kan så også trækkes fra i skat)

din løn bestemmer du jo lidt selv, men det ser ud til at du har en ide om hvad du vil tage pr. barn

Ja, har kigget lidt rundt hvad andre tager i mit område.... hvad tager du pr. barn og må man have flere end fire?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

åh, så er det en anden snak..

Ja nemlig, sådan var det da jeg var kommunal dp. Det er mange år siden nu, da var start løn lidt over 18000 og jeg fik tæt på 15000 udbetalt

Anmeld

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

Ja, har kigget lidt rundt hvad andre tager i mit område.... hvad tager du pr. barn og må man have flere end fire?

Som privat må du fast køre med 5 børn

Min private dp tager 6538om måneden i alle 12 mdr, så får hun samme løn hele tiden og skal ikke lægge fra til ferie hvis fx juli var betalingsfri. For op forældre betyder det også at vi kan udnytte tilskuddet fra kommunen mere, da vi får tilskud i alle måneder.
Derved kan hun holde prisen nede og vi betaler den mindste egenbetaling som er muligt
Kommunen giver jo kun et makstilskud, som er lige omkring 4900. jo højere din pris er jo større egenbetaling har forældrene.

Anmeld

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Valle81 skriver:

Ja nemlig, sådan var det da jeg var kommunal dp. Det er mange år siden nu, da var start løn lidt over 18000 og jeg fik tæt på 15000 udbetalt

okay det var da en god løn....

Håber det kan lade sig gøre... da det er et stort ønske og da jeg bliver selvstændig i forvejen med mobil telefoner....

Anmeld

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

okay det var da en god løn....

Håber det kan lade sig gøre... da det er et stort ønske og da jeg bliver selvstændig i forvejen med mobil telefoner....

At være dp er også en fantastisk job, hårdt men skønt

Anmeld

5. juni 2012

Lone Jakobsen

Mathias Villads skriver:

jeg er godkendt til 5 børn. passer pt. 4 og har så min egen hjemme også. (egne børn under skole alderen tæller med)

jeg tager 6600 pr. barn lige nu.

Anmeld

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Valle81 skriver:

Som privat må du fast køre med 5 børn

Min private dp tager 6538om måneden i alle 12 mdr, så får hun samme løn hele tiden og skal ikke lægge fra til ferie hvis fx juli var betalingsfri. For op forældre betyder det også at vi kan udnytte tilskuddet fra kommunen mere, da vi får tilskud i alle måneder.
Derved kan hun holde prisen nede og vi betaler den mindste egenbetaling som er muligt
Kommunen giver jo kun et makstilskud, som er lige omkring 4900. jo højere din pris er jo større egenbetaling har forældrene.

mener tilskuddet er 5200 nu...

hvor regner man det med lønnen ud, for det kan jeg ik helt dreje alligevel...?

er det 47 oveni trækprocent eller hvordan?

Anmeld

5. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Lone Jakobsen skriver:

jeg er godkendt til 5 børn. passer pt. 4 og har så min egen hjemme også. (egne børn under skole alderen tæller med)

jeg tager 6600 pr. barn lige nu.

hvad ligger du på i løn?

Anmeld

5. juni 2012

Lone Jakobsen

Mathias Villads skriver:

hvad ligger du på i løn?

6600 pr. barn

Anmeld

5. juni 2012

Valle81

Mathias Villads skriver:

mener tilskuddet er 5200 nu...

hvor regner man det med lønnen ud, for det kan jeg ik helt dreje alligevel...?

er det 47 oveni trækprocent eller hvordan?

Vi har lige fået tilskuddet og det er på de 4908 kr pr barn og så for vi søskende tilskud da vi har to i samme dp

Men om der er forskel fra kommune til kommune ved jeg ikke.

Ja det er oveni, kan huske at jeg lagde de 47 procent oveni de 39 og regnede ud som normalt og det passede med vist 500 kr til forskel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.