til jer der købte brugt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jer der købte brugt til baby.?

Hvilke brugte ting købte i? og er der noget i slet ikk ville købe brugt?

Tøj og sengetøj syntes jeg sagtens man kan købe brugt  

Hvad jeg ikke ville ? Hmm... sutter, sutte/bide legetøj og sko som der er gået i .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MorDk

AalborgPigen skriver:

Tøj og sengetøj syntes jeg sagtens man kan købe brugt  

Hvad jeg ikke ville ? Hmm... sutter, sutte/bide legetøj og sko som der er gået i .. 

Nej sutter og bideringe mm. ville jeg heller aldrig købe brugt!

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Nej sutter og bideringe mm. ville jeg heller aldrig købe brugt!

Nej nemlig.. ! Det ville jeg ikke bryde mig om ..

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Vi købte puslebord og tøj brugt. Jeg vil ikke købe sutteflasker, suttehoveder, sutter, bideting, madras, dyne og pude brugt + sko. 

Anmeld

3. juni 2012

Missq4

jeg kunne godt finde på at bruge en brugt barnevogn eller tøj evt. legetøj alt efter hvad det er og hvordan det ser ud.

til jeg aldrig kunne finde på at købe eller bruge brugt er madrasser (da det kan give vuggedød så kan heller ikke finde på at bruge den samme madrasser til to børn) og dune, pude og sko (fordi alle træder forskelligt og jeg tror på at det ødelækker barnes ejen måde at gå på)

Anmeld

3. juni 2012

Masig

Vi har købt kravlegård, skråstol, højstol, puslebord og autostol brugt... Autostolen er en vi har fået fra min kusine, da de havde to, så den har ikke været brugt særlig meget og ikke været i uheld...

Hvad jeg ikke ville købe brugt:

Sengetøj tror jeg ikke jeg ville købe, barnevognen ville vi også gerne have fra ny... Og så det de skal have i munden: sutter, flasker, bideting osv...

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

Købte meget brugt, det vi købte fra ny var barnevogn, da vi ikke har bil, har vi behøv for en der holder. Madrasser, barnevogns seler og lidt småting (puslepude, bestik osv.). Vi skal snart købe næste størrelse autostol, den bliver også fra ny, den første var brugt, da vi ikke har bil og skiftevis brugte vores egen og min storebrors.

Resten var købt brugt eller lånt/fået af venner og familie. Og vi ventede jo oprindelig tvillinger, så vi havde ikke rigtig penge til nyt, men så kan mine forældre låne og nu, hvor min svigerinde har termin om en uge, så er det rart, at bedsteforældrene har det hele hjemme.

Du sætter dine grænser, angående brugte ting og dit barn.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar?

Er vugge død egentlig så oftes som det lyder og hvad er grundene oftes?

Anmeld

3. juni 2012

isabellasmor

Vi købte og fik brugt tøj, legetøj, tremmeseng, vugge, badekar, ja næsten det hele - det eneste jeg ikke ville have brugt var barnevogn og klapvogn. Dem gav vi henholdsvis 3000kr (trille startpakke) og 1200kr (basson) . Ja og tripp trapp højstol til 1200kr  

Anmeld

3. juni 2012

KM78

Ved 2. barn (endnu ikke kommet ud) købte jeg alt det jeg mangler brugt, når man ser bortset fra de ting der er gået i arv fra mit 1. barn såsom tøj, barnevogn etc.

Dog vil jeg aldrig købe sko brugt.

Må man spørge hvorfor nogle af jer køber nye dyner til barn nr. 2-3 etc? Jeg genbruger babydynen fra det 1. barn til det 2. barn. Det er vasket og er som ny. Madrassen i tremmesengen har jeg fået dampet igennem, og den ser helt fin ud, så hvorfor ikke? Undrer mig bare? Selvfølgelig genbruger jeg ikke ting der er ødelagte, gennembrækket eller er i dårlig stand, men ellers?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.