Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jer der købte brugt til baby.?Hvilke brugte ting købte i? og er der noget i slet ikk ville købe brugt?
Jer der købte brugt til baby.?Hvilke brugte ting købte i? og er der noget i slet ikk ville købe brugt?
Tøj Ville nok ikke købe autostol brugt, da man aldrig ved, om den har været impliceret i biluheld.
Vi købte en del brugt tøj, sengetøj, Skråstol osv.
Men sko det køber jeg ikke brugt!
Købte brugt:
barnevogn, legetæppe, bæresele, puslebord, seng, pusletasker, babyalarmer, legetøj, bøger, noget tøj og en hel masse andre ting.
Købte fra nyt:
madrasser og sengetøj/linnet.
Køber både tøj fra nyt og brugt, det er forskelligt.
Tøj, seng, puslebord, flasker mm. Men ville ikke købe suttehoveder, sutter og autostol brugt.
Her blev det hele købt brugt , på nær barnevognen . Den ville manden have fra ny .
Ved de første var alt nyt, men ved den sidste var det brugt. Sidste barn vi skal have så skulle ikke gå i arv. Så syntes det var unødvendigt og bruge så mange penge.
Og så syntes jeg genbrug er genial.. Køber og sælger
Autostol var ny, og de små ting ..
Månsson skriver: Jeg køber tøj, evt barnevogn brugt men vil aldrig købe dyne, madres og autostol brugt
Jeg køber tøj, evt barnevogn brugt men vil aldrig købe dyne, madres og autostol brugt
Nu købte vi slet ik noget brugt til vores men bagefter fortrød jeg vi havde brugt 8000 på en barnevogn som han nægtede og sove i og 4500 på en klapvogn som vi næsten heller ikke brugte - så det ville jeg nok købe brugt også bare skifte madras i barnevogn
Kravlegård ville jeg også godt ku ha nøjes med en brugt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128