Din seneste Facebook update med betydning for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Gittemor09

Elsker min datter overalt på jorden. du er mit et og alt Sofie....  Du giver mig så meget glæde.... ♥ love til dig ♥

denne skrev jeg i fredags... det må man sige betyder noget for mig...

Så fik Sofie lige hygget med Brandbiler idag, og vandslangen..... Tror hun skal være brandkvinde når hun bliver stor

og dette har betydning for min datters fremtid.... det er skrevet idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Fenja09

Min seneste status var her d. 1 Juni, hvor vores datter rundede 9 måneder. Skrev lidt om hendes udvikling, vægt osv.

En status som betød meget for mig var da jeg fødte vores datter - det var faktisk kæresten som skrev den og det var dejligt at læse.

Da vores datter blev 3 måneder måtte vi opdatere folk om at vores datter skulle igennem en hjerteoperation og det var også en betydningsfuld status. Efterfølgende skrev vi en del om hvordan det gik og var gået - alle ret vigtige for os.

Alt er gået godt og hun har det super idag

/Fenja

Anmeld

3. juni 2012

lucas<3

jeg skrev i maj: jeg er okay.

fordi kæresten og jeg gik fra hinanden. folk spugte ikke mig, men så skrev jeg at jeg var okay..

i dg skrev jeg: nu skal basse ha lagt dræn i den 13 juni, er godt nok nervøs for hvordan ha tar det.. håber det hjælper ham..

Anmeld

3. juni 2012

Talbutikken

Fra i fredags:

Hvor jeg dog hader det sorte hul… Det sorte hul, som kun bliver dybere og dybere… Mareridtet der aldrig stopper… Som er blevet en del af livet, en del af min virkelighed.  Sorgen der hænger tungt… På mine skulder, som en kappe af det tungeste bly.  Kærligheden som er blev hjemløs..  Der fare forvildet rundt, og famler i mørket.  Den konstante søgen… efter smilet og glæden, som forsvandt.

Ønsket..  Der aldrig bliver opfyldt.

Anmeld

3. juni 2012

jydeinden

20.02: altid elsket og altid savnet( til minde om min farfar)

22.02.11: R.I.P min tøs ( min kanin døde)

Anmeld

3. juni 2012

henh01

jeg kan se på alle Jeres opdateringer at mine er meget overfladiske

Det seneste jeg har skrevet er at jeg har løbet, fået hegnet have ind og fået lagt rullegræs.. hahahahah

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

Alt hvad jeg skriver betyder noget for mig... Men noget der går dybt ind i mit hjerte, er når jeg skriver noget om min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.