Din seneste Facebook update med betydning for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

M.O.A.R.

Som overskriften lyder...

Hvad er din sidste facebook opdatering der har stor betydning for dig?

Min(e) er:

(for 23 timer siden)

Efterhånden går der mange støtte billeder rundt at billeder af kræftsyge børn.
Jeg synes klart at de stakkels børn er SMUKKE uanset om de har hår eller ej.. Sådan en kamp de kæmper, og alligevel kan de holde humøret oppe, tegne glade tegninger i glade farver og synge og danse.. Jeg beundre dem for de kan holde modet oppe..
Jeg har oplevet hvordan de stakkels børn har det, og høre hvor kede af de ... t de bliver når de får kemo behandling og kan kun sige at det er ufatteligt hårdt at se de syge børn, men fantastisk at opleve deres gå på mod og livsglæde ♥
De fortjener at blive raske, og synes det er så fantastisk at Kræftens Bekæmpelse for ikke så længe siden har doneret 4 millioner (mener jeg det var) til forskning specielt inden for børneområdet.. Ingen fortjener at få kræft uanset alder, lad os håbe de snart finder en måde at få bekæmpet flere former for kræft, så familier ikke mister sine kære på grund af det ♥'

og fra igår, da jeg fik besked om at naboen til mit barndomshjem er død (hvor jeg havde boet i 11 år og han kom meget hos os med sin hund)

R.I.P. Jørgen Smidth... Tak for de gode minder fra min barndom hvor du var vores nabo... Du var et rigtig godt menneske som vil blive savnet ♥

To status opdateringer fra min profil som har en stor betydning for mig..
Kom frisk med jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Bonde-liv

at jeg skal giftes. det skrev jeg imorges

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

Sidste lørdag: i dag er det et år siden vi fik afvide, at du var død derinde. Jeg savner dig og håber du er et bedre sted nu. Min lille pige

Den 9 maj, den dag min mor døde: 14 år, altid elsket, aldrig glemt

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Sidste lørdag: i dag er det et år siden vi fik afvide, at du var død derinde. Jeg savner dig og håber du er et bedre sted nu. Min lille pige

Den 9 maj, den dag min mor døde: 14 år, altid elsket, aldrig glemt

This calls for a 

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

den sidste jeg har skrevet er d. 28/5 og der skrev jeg: we've come a long way since that day..

og ja.. det betyder det jeg har skrevet - der er sket nogen ting i mit liv, men det er ting der er ved at blive rettet op på ..

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

FrkZier skriver:

den sidste jeg har skrevet er d. 28/5 og der skrev jeg: we've come a long way since that day..

og ja.. det betyder det jeg har skrevet - der er sket nogen ting i mit liv, men det er ting der er ved at blive rettet op på ..

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

Bonde-liv skriver:

at jeg skal giftes. det skrev jeg imorges

Dejligt 

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

MaleneF skriver:

Som overskriften lyder...

Hvad er din sidste facebook opdatering der har stor betydning for dig?

Min(e) er:

(for 23 timer siden)

Efterhånden går der mange støtte billeder rundt at billeder af kræftsyge børn.
Jeg synes klart at de stakkels børn er SMUKKE uanset om de har hår eller ej.. Sådan en kamp de kæmper, og alligevel kan de holde humøret oppe, tegne glade tegninger i glade farver og synge og danse.. Jeg beundre dem for de kan holde modet oppe..
Jeg har oplevet hvordan de stakkels børn har det, og høre hvor kede af de ... t de bliver når de får kemo behandling og kan kun sige at det er ufatteligt hårdt at se de syge børn, men fantastisk at opleve deres gå på mod og livsglæde ♥
De fortjener at blive raske, og synes det er så fantastisk at Kræftens Bekæmpelse for ikke så længe siden har doneret 4 millioner (mener jeg det var) til forskning specielt inden for børneområdet.. Ingen fortjener at få kræft uanset alder, lad os håbe de snart finder en måde at få bekæmpet flere former for kræft, så familier ikke mister sine kære på grund af det ♥'

og fra igår, da jeg fik besked om at naboen til mit barndomshjem er død (hvor jeg havde boet i 11 år og han kom meget hos os med sin hund)

R.I.P. Jørgen Smidth... Tak for de gode minder fra min barndom hvor du var vores nabo... Du var et rigtig godt menneske som vil blive savnet ♥

To status opdateringer fra min profil som har en stor betydning for mig..
Kom frisk med jeres

Eftertænksomt og sødt 

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

This calls for a 

Thanks

Anmeld

3. juni 2012

Musen5

Forgetting all the hurt inside
You´ve leaned to hide so well
Pretending someone else can come
And save me from myself
I can´t be who you are

12.12.44-19.12.09 / 22.12.50-17.02.12 Fuck i er savnet begge to ♥ ♥ ♥

Til minde om min far der døde af cancer dec 2009 og min svigermor der fik hjertestop februar i år.

Skrevet idag, da jeg bare har en komplet off day

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.