Som overskriften lyder...
Hvad er din sidste facebook opdatering der har stor betydning for dig?
Min(e) er:
(for 23 timer siden)
Efterhånden går der mange støtte billeder rundt at billeder af kræftsyge børn.
Jeg synes klart at de stakkels børn er SMUKKE uanset om de har hår eller ej.. Sådan en kamp de kæmper, og alligevel kan de holde humøret oppe, tegne glade tegninger i glade farver og synge og danse.. Jeg beundre dem for de kan holde modet oppe..
Jeg har oplevet hvordan de stakkels børn har det, og høre hvor kede af de ... t de bliver når de får kemo behandling og kan kun sige at det er ufatteligt hårdt at se de syge børn, men fantastisk at opleve deres gå på mod og livsglæde ♥
De fortjener at blive raske, og synes det er så fantastisk at Kræftens Bekæmpelse for ikke så længe siden har doneret 4 millioner (mener jeg det var) til forskning specielt inden for børneområdet.. Ingen fortjener at få kræft uanset alder, lad os håbe de snart finder en måde at få bekæmpet flere former for kræft, så familier ikke mister sine kære på grund af det ♥'
og fra igår, da jeg fik besked om at naboen til mit barndomshjem er død (hvor jeg havde boet i 11 år og han kom meget hos os med sin hund)
R.I.P. Jørgen Smidth... Tak for de gode minder fra min barndom hvor du var vores nabo... Du var et rigtig godt menneske som vil blive savnet ♥
To status opdateringer fra min profil som har en stor betydning for mig..
Kom frisk med jeres

Anmeld