Din seneste Facebook update med betydning for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Ditte-3

jeg liger ikke ting ud som er for paonlig og har for stor betydning for  mig, jeg paonlig syntes at folk liger for meget deres liv ud der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Guldimaven

Jeg har ikke lige nogle, jeg kan komme i tanke om.. Men håber snart jeg kan lave en hvor der står: Så kom vores dejlige søn til verden, vi har det alle godt.

Anmeld

3. juni 2012

Joan ( Smallie )

Min sidste er fra sidste søndag hvor jeg aflivet min elsket hund som har været ved min side i 11 år. Han var blevet gammel og syg

R.I.P Du kære gamle ven. Må du hvile i fred.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2012

Frk Mig

MaleneF skriver:

Som overskriften lyder...

Hvad er din sidste facebook opdatering der har stor betydning for dig?

Min(e) er:

(for 23 timer siden)

Efterhånden går der mange støtte billeder rundt at billeder af kræftsyge børn.
Jeg synes klart at de stakkels børn er SMUKKE uanset om de har hår eller ej.. Sådan en kamp de kæmper, og alligevel kan de holde humøret oppe, tegne glade tegninger i glade farver og synge og danse.. Jeg beundre dem for de kan holde modet oppe..
Jeg har oplevet hvordan de stakkels børn har det, og høre hvor kede af de ... t de bliver når de får kemo behandling og kan kun sige at det er ufatteligt hårdt at se de syge børn, men fantastisk at opleve deres gå på mod og livsglæde ♥
De fortjener at blive raske, og synes det er så fantastisk at Kræftens Bekæmpelse for ikke så længe siden har doneret 4 millioner (mener jeg det var) til forskning specielt inden for børneområdet.. Ingen fortjener at få kræft uanset alder, lad os håbe de snart finder en måde at få bekæmpet flere former for kræft, så familier ikke mister sine kære på grund af det ♥'

og fra igår, da jeg fik besked om at naboen til mit barndomshjem er død (hvor jeg havde boet i 11 år og han kom meget hos os med sin hund)

R.I.P. Jørgen Smidth... Tak for de gode minder fra min barndom hvor du var vores nabo... Du var et rigtig godt menneske som vil blive savnet ♥

To status opdateringer fra min profil som har en stor betydning for mig..
Kom frisk med jeres

"Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene.

Og det er fordi at jeg har fundet manden der kan få mig til at smile med tårer i øjnene 

Anmeld

3. juni 2012

2babygirls

MaleneF skriver:

Som overskriften lyder...

Hvad er din sidste facebook opdatering der har stor betydning for dig?

Min(e) er:

(for 23 timer siden)

Efterhånden går der mange støtte billeder rundt at billeder af kræftsyge børn.
Jeg synes klart at de stakkels børn er SMUKKE uanset om de har hår eller ej.. Sådan en kamp de kæmper, og alligevel kan de holde humøret oppe, tegne glade tegninger i glade farver og synge og danse.. Jeg beundre dem for de kan holde modet oppe..
Jeg har oplevet hvordan de stakkels børn har det, og høre hvor kede af de ... t de bliver når de får kemo behandling og kan kun sige at det er ufatteligt hårdt at se de syge børn, men fantastisk at opleve deres gå på mod og livsglæde ♥
De fortjener at blive raske, og synes det er så fantastisk at Kræftens Bekæmpelse for ikke så længe siden har doneret 4 millioner (mener jeg det var) til forskning specielt inden for børneområdet.. Ingen fortjener at få kræft uanset alder, lad os håbe de snart finder en måde at få bekæmpet flere former for kræft, så familier ikke mister sine kære på grund af det ♥'

og fra igår, da jeg fik besked om at naboen til mit barndomshjem er død (hvor jeg havde boet i 11 år og han kom meget hos os med sin hund)

R.I.P. Jørgen Smidth... Tak for de gode minder fra min barndom hvor du var vores nabo... Du var et rigtig godt menneske som vil blive savnet ♥

To status opdateringer fra min profil som har en stor betydning for mig..
Kom frisk med jeres

Spurgte Martin i slutningen af februar om vi ikke skulle lave en øko baby mere, og i maj fortæller jeg ham at han skal være far

Anmeld

3. juni 2012

2babygirls

Joan ( Smallie ) skriver:

Min sidste er fra sidste søndag hvor jeg aflivet min elsket hund som har været ved min side i 11 år. Han var blevet gammel og syg

Årrrh, det er SÅ hårdt

MIn lille kat på knap 5år måtte vi også få aflivet i fredags pga leversvigt

Anmeld

3. juni 2012

Joan ( Smallie )

Tina&Martin skriver:

Årrrh, det er SÅ hårdt

MIn lille kat på knap 5år måtte vi også få aflivet i fredags pga leversvigt

Det var og er stadig meget hårdt og huset er SÅ tomt uden ham. Det var det bedste for ham, det er der ingen trivel om men puha altså hvor jeg syntes det er hårdt

Også fordi jeg har haft hunden længere end mand og børn så vi havde et specielt bånd ham og mig.

Lidt ligesom at aflive sit første barn

Anmeld

3. juni 2012

2babygirls

Det var og er stadig meget hårdt og huset er SÅ tomt uden ham. Det var det bedste for ham, det er der ingen trivel om men puha altså hvor jeg syntes det er hårdt

Også fordi jeg har haft hunden længere end mand og børn så vi havde et specielt bånd ham og mig.

Lidt ligesom at aflive sit første barn

Det er så hårdt. Min kat sov under dynen med mig og puttede sig helt oppe om halsen på mig.
Lytter stadig efter hende på vej ned af trappen

Anmeld

3. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

"If happy ever after did exist, I would still be holding you like this."

Fra sangen Payphone.

Men lige den sætning er for mit vedkommende meget betydningsfuld.

Anmeld

3. juni 2012

Hvem?

R.I.P

(Er selv vokset op med Schæfer - og har selvfølgelig derfor en svaghed for den race)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.