Jeg behøver ikke forstå, hvorfor andre tager de valg de gør, men jeg har forståelse for, at vi alle gør det bedste vi kan i de givne situationer. Mine valg gør mig hverken til en bedre eller dårligere mor.
Jeg har både prøvet amning, og at give flaske fra start af, så jeg kan sagtens se tingene fra flere sider af

Jeg kommer aldrig til at forstå behovet for, at stille sig kritisk overfor andres valg, for at kunne sætte sig ind i andres valg, så skal man jo 100% kunne sætte sig ind i den andens sted og livssituation, hvilket ikke mange kan gøre.
Det betyder sgu så uendelig lidt i forhold til helheden om man ammede eller gav flaske, den mor du er, bedømmes ud fra mange valg resten af dit liv. Jeg gav min første barn flaske fra start, og kunne helt sikkert godt have ammet ham, under de rette forhold, men gjorde det altså ikke. Nu er han 19 år, og jeg kan love jer, at der er mange andre ting, jeg ville ønske jeg gjorde anderledes, meeeen at give ham flaske er sgu ikke en af dem, for det er bare en lille brøkdel af hans liv, som trods alt ikke har den store betydning. Det jeg
ved har kæmpe betydning, er hvor elsket jeres barn føler sig, så elsk det for pokker, og vær aldrig bange for at vise det, og så går det hele sgu - flaskebarn eller ej

Ved ikke om jeg får forklaret mit budskab godt nok, men i mig giver det mening
Anmeld