synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

isabellasmor

Michella-Malou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

et års tid tror jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Solstrålebørn

Kendte ham i 1 år inden vi blev kærester.. 

Anmeld

3. juni 2012

grinny

Vi mødte hinanden i byen fredag d. 1/8 - '08, var på en form for date søndag d. 3/8 - '08 og fandt officielt sammen tirsdag d. 5/8 -'08. Jeg overnattede hos ham (han boede hjemme) fra torsdag d. 7/8 - fredag og lige siden den overnatning boede vi sådan set sammen.

En uge hos hans far og en uge hos mine forældre, meget forvirrende. D 14. maj 2009 flyttede vi ind i vores egen lejlighed og har boet her siden. 

Udover den ene onsdag der var imellem har vi aldrig sovet uden hinanden, men da jeg så for et halvt år siden skulle til Berlin med klassen måtte jeg jo overleve uden ham i 5 dage!! Det var hårdt, men selvfølgelig gik det 

Anmeld

3. juni 2012

JanetBJ

Har kendt min i 3 måneder før vi begyndte at have noget kørende, og så havde vi noget kørende i 1 måned, og vi har været sammen i 4 måneder lige om lidt .

Anmeld

3. juni 2012

Christabelle

Mødte ham på jobbet. Han blev ansat omkring sommer 2007, vi blev kærester december 2007

Anmeld

3. juni 2012

Kvist

Jeg kendte til hans eksistens 2 år før det blev os to.. Han kom hos min søster og svoger.. Fra vi kyssede første gang gik der et par uger og så blev vi kærester og flyttede i lejlighed sammen efter en måned, efter 3 mdr købte vi hus sammen og et år efter var jeg gravid, der skulle dog gå 2 år inden vi fik barn.. Vi har nu været sammen i 5 år..

Anmeld

3. juni 2012

CaWi

Vi gik på landbrugsskole sammen, og havde på det tidspunkt begge en anden kæreste. Vi så kun på hinanden som venner. Men efter 3 1/2 år blev vi kæreste, og har nu været sammen i knapt fire

Anmeld

7. juni 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

ca. 29 dage og nu har vi været sammen i 8 år

Anmeld

7. juni 2012

Kløver

2 dage, flyttede ned til ham efter 14 dage, min lejlighed blev opsagt efter 6 mdr og jeg flyttede rigtigt ind. Nu har Vi været sammen snart 6 år, gift og har 2 børn

Anmeld

7. juni 2012

MomInTheMaking

Michella-Malou skriver:

Jeg er kærester med min bedste kammerat, vi var venner i 2 år, så var vi pludselig fra den ene dag til den anden friends with benefits i 6 mdr. og så blev vi kærester, det er 3 år siden i næste måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.