synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

hold da op det da gået hurtigt for mange af jer men super skønt og hører det fungere

og selvfølgelig er det os super skønt og hører fra her hvor i har kendt hinandne længere tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

malliebooh

Sjov tråd

Lærte ham at kende til en fest på en lørdag og kemien var der med det samme, blev kærester om onsdagen efter og det er snart 4 år siden og så venter vi vores første barn

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

malliebooh skriver:

Sjov tråd

Lærte ham at kende til en fest på en lørdag og kemien var der med det samme, blev kærester om onsdagen efter og det er snart 4 år siden og så venter vi vores første barn

Det var da også rimelig hurtigt.
Og tillykke med du er gravid

Anmeld

27. december 2012

malliebooh

MiichellaMalou skriver:

Det var da også rimelig hurtigt.
Og tillykke med du er gravid

Mange tak

Anmeld

27. december 2012

morethanperfect

MiichellaMalou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

4 dage .. Heheh ..

Anmeld

27. december 2012

Laulund87

Tja vi har faktisk kendt hinanden siden vi var små hvor vi legede sammen da vi boede i den samme lille bondeby.

Vi mistede så kontakten og jeg flyttede. Da jeg var 17 mødte jeg ham på nettet igen og vi mødtes og blev kærester med det samme faktisk.

Nu har vi været sammen i 8 år og gift i 3

Anmeld

27. december 2012

Victoria2013

Tror vi havde kendt hinanden i omkring et halvt år... men sådan ansigt-til-ansigt nok 3 måneders tid. Vi lærte hinanden at kende over internettet om foråret tror jeg det var, og mødte så hinanden første gang om sommeren - da var vi bare venner. Men efter et par måneder holdt dén ikke længere og så blev vi kærester

Og det er så lidt over 12 år siden nu

Anmeld

27. december 2012

Fenja09

Det er faktisk lidt svært at svare på for vi har været kærester af flere omgange. Denne gang har vi været sammen 6 år til Maj, og havde kendt hinanden 9 år forinden.

Første gang vi blev kærester, tror jeg at vi havde kendt hinanden i nogle måneder.

/Fenja

Anmeld

28. december 2012

Silas&Mille

Vi kendte vel egentligt ikke hinanden da vi begyndte at kæreste lidt.

Han kom og besøgte mig en fredag aften i August 2006 og er aldrig taget hjem igen

Nu er vi sammen på 7. år og har 2 fantastiske børn dammen

Anmeld

28. december 2012

Benjamins'mor

Vi blev kærester samme dag vi mødte hinanden.
Jeg var 14 han 19.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.